tiistai 3. huhtikuuta 2012

03/04/2012

   
Inna toi tuliaisiks tollaset kivat arskat :-)
Takatalvi tulee heti, kun näyttää siltä että nyt ne lumet alkaa sulailla pois... Onneks tänäänki paisto iiiiihanasti aurinko. Tää viikko on tällane vähän lyhkäsempi ja lähen torstaina leirille Pajulahteen. Viimeset neljä päivää oon kyl treenannu iha kauheesti ja huomenna sit onneks lepopäivä tanssin merkeissä... Harjotellaan kevätnäytöksii, toisessa tanssissa oon Ruotsin kannustaja jossai lätkäpelissä ja toisessa Haisuli ! :-D Ainii ja huomenna saa sit kaikki toivotella happy bd to me koska täytän 14 vuotta ! Pitää täs suunnitella miten juhlistais. Tää viikko on vaa nii kiireinen, että mitää tyttöjeniltaa en oikee ehi pitää :-( Sit se ois tyhmää jotenki pitää viikkoo myöhemmin... 

6 kommenttia:

  1. Hei Saija! Ootko sä kakkos näytöksessä? Kysyin siks et itse oon.

    VastaaPoista
  2. mitä toi suklaa mömmö on ? :D:D:D

    VastaaPoista
  3. mikrobrowniee ! :D oli pahaa :S

    VastaaPoista
  4. selailin sun blogia vähäsen ja pakko sanoo että oot ihan super kaunis ! oon aina haaveillu just tommosesta ulkonäöstä ja tyylistä :)upeita kuvia sulla täälä blogissa :) !

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: kiitos kauheesti !!! :) tää kasvatti ihan himona mun itsetuntoo ! tosin on mussakin niitä huonoja puolia, mutta ei ne aina kuvissa näy, esim. nenä !!!!! :D oon kuitenkin oppinut hyväksymään sen :) kiitos tästä ja oot aivan ihana ja varmasti myös todella kaunis :)

    VastaaPoista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm