perjantai 1. kesäkuuta 2012

haaste !

Sain Iirikseltä tällasen haasteen jonkin aikaa sitten, ja nyt sain vihdoin aikaseks tehä tän ! Kiitti :-)
Haasteen ideana on kertoa 15 faktaa itsestään, kiittää haasteen antajaa ja linkittää hänen bloginsa postaukseesi, jakaa haaste eteenpäin 6 bloggaajalle, kertoa heille siitä, sekä lisätä Versatile Blogger Award-kuva postaukseesi. En nyt haasta ketään, koska kaikki on tän jo varmaan tehny...
1. En oo koskaan värjänny mun hiuksia. Olis kiva joskus kokeilla, mutta sit kuitenkin katuisin.

2. Tykkään urheilusta ihan hirrrrveesti ja mun lempi- ja päälaji on yleisurheilu, pääasiassa kestävyysjuoksu. Kaikki aina ihmettelee et miten mä oikeen jaksan, mutta oikeesti juoksu on koukuttava ja kiva harrastus ! Mulle se on jo oikeestaan elämäntapa. Siinä voi parantaa koko ajan aikoja ja kesällä urheilukentillä kisoissa on aina ihan huipputunnelma.  Juoksun lisäksi suunnistan, hiihdän ja maantiepyöräilen.

3. Soitan myös viulua. Oon nyt pari vuotta ollu vähä laiska ton viulun soiton suhteen, mutta nyt oon saanu jotenki uuden kipinän ja oikeestaan hyvä, koska mulla on ens keväänä 3/3-tutkinto. Lisäks tanssin streettii ja nykytanssii. :-)
.
4. Luonteeltani oon aika puhelias ja avoin. Oon kuitenkin aika ujo tutustumaan uusiin ihmisiin, mutta oon koko ajan rohkaistunu ja nyt ku pääsin tukariks nii sit viel enemmän :-)

5. Mulla on ihan mukavasti kavereita, mutta vaan pari ihan sellasta ystävää. Urheilun kautta oon tutustunu myös moniin uusiin kavereihin !
6. Tykkään kauheesti vaatteista ja selailen aina hirveesti kaikkia muotiblogeja. Omaa tyyliäni en oo vielä ihan löytäny, mut kuitenki jotenki ! Mulla saattaa mennä vaatteisiin välillä vähän liikaakin rahaa, mutta oon nyt koittanu hillitä shoppailua ja nettikauppojen selailua. :-D

7. Ainoat asiat mihin oon suht tyytyväinen mun ulkonäössä on hiukset.
8. Haluisin ottaa napakorun, mutta mulla on kauhee piikkikammo.

9. Valitsin kasille saksan valinnaiseks ku ranskaa ei tullu, ja oon alkanu vähä miettimää et oliko mun ihan pakko ottaa se saksa..? Toinen vaihtoehto ois ollu venäjä, niin kai se ees vähä järkevää oli...

10. Haluisin tosi paljon lähtee vaihto-oppilaaks johonkin ! Australia ja USA kiinnostais ehkä eniten, koska ei tarvitsis opetella sillee uutta kieltä ja muutenkin niitten kulttuuri kiinnostais.

11. Mulla on pikkusisko ja -veli.
12. Pärjään koulussa hyvin, koska oon ala-asteella opetellu asiat hyvin, niin nyt yläasteella on tosi helppoa. Viime jouluna mun keskiarvo oli 9,75.


13. Oon 160cm pitkä ja musta pitäis tulla 167cm, joka olis aikalailla mun ihannepituus ! Empä oo syksystä kasvanu kun parisen senttiä :-(
14. Oon ettiny täydellistä farkkutakkia varmaan ikuisuuden, mutta aina on ollu liian levee hartioista... Jos joku tietää jotain kivaa ja aika pienkokosta nii saapi vinkata !

15. Asun aika pienessä kaupungissa ja halusin muuttaa täältä pois. Mun luonne on sellanen, että oon koko ajan tekemässä jotakin ja menossa jossain, joten tykkäisin varmaan asua jossain isommassa kaupungissa. Kun kahden vuoden päästä sitten koittaa lukio, niin toivon että oon sillon sen verran rohkea, että menisin muualle lukioon ja uskaltaisin muuttaa täältä pois !

kuvat weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm