lauantai 21. heinäkuuta 2012



Tänään oli ihana aurinkoinen(!) kesäilta, joten mentiin sit mun siskon kaa ottaa parit kuvat :-) Viime kesänä melkeen kaikki illat oli tällasii, tänä vuonna nää on harvinaista herkkuu :-( Kuvat taas täs postaukses tällasii kuvailukuvii, mut nyt on tullu vaa niitä otettuu enempi ! Huomenna olis herätys 9 ja sitten kisoihin, mutta saa nähä mitä juoksusta oikeen tulee, koska satutin mun jalan täs pari viikkoo sit ja se on nyt alkanut uudestaan kipeilemään...

Ihan huikeeta, lukijoita jo 102 :-) Se on iso luku mulle, kiitos teille ! 

7 kommenttia:

  1. Mitä harrastat? :) Oot nätti!

    VastaaPoista
  2. mistä toi kuvissa oleva paita on ?? oon ettiny valkosta villapaitaa ja en meinaa löytää mistää !

    VastaaPoista
  3. Kyl vrm oot noin kaunis? Kateellinen:D Mut mikä järkkäri sulla on?:)

    VastaaPoista
  4. Tiikeri: Yleisurheiluu, viulun soittoo, tanssii ja muuta urheiluu :)

    Anonyymi: toi on h&m:ltä, mut se on viime vuonna ostettu.

    Anu: kiitti ! :)

    sonja: älä oo ! kyl mussa on huonoi puolii vaik muille jakaa... mun kamera on canon eos 1000d :) objektiivinä käytän yleensä 50mm 1.8 !

    VastaaPoista
  5. apua miten mahtavia kuvia!! todella hienoja, oot kaunis:) mistä noi aurinkolasit on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti paljon :) öö tais olla intersportista ! :D

      Poista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm