tiistai 14. elokuuta 2012

good night



Mun objektiivi on ollu Ainolla lainassa ja en oo oikeen viittiny kuvailla mitää lähiaikoina. Mun päässä on pyöriny iha hirveesti kaikki asiat ! Toisaalta on ihan mahtava fiilis, mut toisaalta on mieli on ihan maassa. Haluisin kirjottaa tähä enempi kaikesta, mutta en oikeen osaa pukea mun ajatuksia sanoiks. Kouluu on ollu jo neljä päivää ja oon jo ihan tottunu aikasiin herätyksiin, mut jotenki illalla tulee vaan aina valvottua ja valvottua ja vihdoin kun oon päässy sänkyyn, niin kello näyttää jo 1... Nyt voisin kerrankin hiipiä aikasemmin tonne sängyn pohjalle, vielä tän päivän puolella ! :-D

11 kommenttia:

  1. Tää sun blogi on kiva, mut joka postauksessa lesotat jotenki sun hiuksillas :D ne on nätit ja kaikki tietää sen jo ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) no ne nyt näkyy aina jos otan naamast kuvan... ja tän postauksen kuvas oli tarkotus esitellä tota hiusjuttuu :)

      Poista
    2. nii. mä en nää syytä mitä esittelemistä sun hiuksissa on? ne on ihan tavalliset. kaikilla on tollaset :D siis oh god

      Poista
    3. nii ja en mä mitenkää niitä mielestäni ees oo esitelly.. ne vaan sattuu olemaan mun päässä ja jos otan ittestäni kuvaa ni ne on vähän vaikee piilottaa :D

      Poista
  2. tee joskus semmone postaus mis on paljon kuvia <-- oikeesti paljon ! (:

    VastaaPoista
  3. heissan, kyselisin vaan et miten ton otsikon saa tuohon keskelle? Kiitti, jos vaan viittit vastata. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siitä on iha kauheen kauan, kun ite ton säädin, mut kun googletin nii löysin tällasen ohjeen:

      Eli miten saa tekstin otsikon keskelle. Html-koodista etsii tuon "outer wrapper" osan ja liittää sinne vaan tuohon text-align kohtaan "center" niin se menee keskelle :)

      /* Outer-Wrapper
      ----------------------------------------------- */
      #outer-wrapper {
      background-color: #ffffff;
      width: 930px;
      margin:0 auto;
      padding:20px;
      text-align:center;
      font: $bodyfont;

      Poista
    2. kiitti, kuha vaa löytäis ton =D

      Poista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm