torstai 2. elokuuta 2012

on the countryside

Tänään oli nii tylsistyttävä päivä, että otettiin Ainon kaa kamerat messii ja lähettii ettii jotai kivaa peltoo mis ottaa valokuvii. Ei oikeen löydetty mitää hyvää, mut jonkinlainen kumminkin :-) Saatiin sit vähän kuvii, mut ei niist oikein tullu hyvii ku aurinko oli pilvessä. Tultiin sit meille ja tehtiin vähä iltapalaa ! Eilen käytiin äipän kaa ettii kaupoilta vähän juttui tohon mun huoneeseen. Löytykin pari tosi kivaa jutskuu. Pitäis nyt vaan iskä suostutella maalaamaan noi mun huoneen seinät ! :-D Käytiin myös h&m:llä nopeesti ja löysin pari paitaa, mitkä näkyy nois kuvis. Noi kuvissa olevat Hollisterin shortsit on iha jumittunu mun jalkaan, en käytä nykyään paljoo mitään muita shortseja :-D Ei mulla muuta, nyt jatkan täs olympialaisten seurausta !

12 kommenttia:

  1. Noi kuvat on just kivoja ja sul on ihanan pitkät hiukset !:-)

    VastaaPoista
  2. iiks ihana blogi! avasin tän ihan sattumalta kun olit kommentoinu mun blogiin!♥

    VastaaPoista
  3. sul on ihania vaatteita ja oot tosi nätti! :)

    VastaaPoista
  4. ootpas kaunis! :) ryhdyin lukijaks! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti teille ihanista kommenteista !♥

      Poista
  5. mistä latasit photoscapen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://finnish.feedburner.es/lv/group/view/kl54425/Photoscape.htm

      Poista
    2. ooih, tosi sulonen blogi! (: jään seurailemaan.
      mutta miten oot saanu noi kuvat sillee että ku laittaa hiiren siihen se ''kirkastuu'' ? :D sori tosi tyhmät selitykset mut silti :D ja mikä malli sulla on täs blogis? (: ♥

      Poista
  6. ton himmenyskoodin löysin blogihelppiä-blogista :) simple-malli mulla kai tässä blogissa on..? :D

    VastaaPoista
  7. minkä kokoinen tuo musta paita on? onko se siis normaalikokoasi vaij suurempi?

    VastaaPoista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm