maanantai 20. elokuuta 2012

SM 14/15 VAASA


Viikonloppu tuli siis vietettyä Vaasassa SM-kisoissa. Matkoina mulla oli 2000m ja 800m, ja voitin molemmat ! Vaikee kuvitella, et tää on mun toinen kausi vasta juoksun parissa ja jo nyt sain 2 kultaa SM-kisoista. Oon nyt ihan superonnellinen, kun harjottelu on tuottanut tulosta. Nyt tästä on hyvä jatkaa eteenpäin kohti suurempia kisoja :-) Harmi vaan, kun kuvia ei kisoista kauheesti oo. Nää on ainoat, jotka löytyi Ainon ja mun kamerasta, paitsi tuo ylin on lainattu. Mukavaa viikon jatkoo teille ! Mun viikko on kyl vähän sekava, kun ti, ke ja to oon koko päivät tukarijutuissa. Se tietää sit kivasti hommii kotona, mut ei voi mitää... :-D

12 kommenttia:

  1. Ooijj onneksi olkoon toooosi paljon!:)

    VastaaPoista
  2. onnea, tosi hyvin juoksit näköjään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti teille kaikille onnitteluista (:

      Poista
  3. Miks oot tukarissa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis tukari on lyhenne tukioppilaasta :D

      Poista
  4. mitä aikoja juoksit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 800m/2.20, 2000m/6.48, ei tullu enkkoja, mut sm-kisoissa juostaa vaa voitost ;)

      Poista
  5. Voi onnee paljo! :) Tosi kiva blogi sulla! ::D
    Mulla itellä just viikko sitte meni nilkasta nivelsiteet tolla samalla kentällä... ::/

    VastaaPoista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm