perjantai 5. lokakuuta 2012

TGIF


Tulin heittelee tänne parit kuvat! :-) Lähiaikoina oon ollu jotenki hirvee väsyny ja aikaa on menny paljon kokeisiin lukuun ja muuhun. Onneks nyt alko viikonloppu ja saa vähän lepoo koulusta! Tänään oli tarkotus mennä kaverin kanssa ottamaan kuvia pihalle, mut tietenki just piti sataa... Nyt vihdoin iskä suostu, et maalattais mun huoneen seinät, mutta mulla on iha hirvee valinnanvaikeus! Oon miettiny, et joko sellanen pellavan beige tai sitten ihan vaaleen vihree, auttakaa mua! Ens viikon jälkeen onkin syysloma ja onneks perjantai on sitten taksvärkki. Oltiin viime vuonna mun kaverin kaa päiväkodissa, joten mennään sinne tänäkin vuonna :-D Nyt alan siivoilemaan tätä mun pommin jäleltä olevaa huonetta, hyvät viikonloput teille!

11 kommenttia:

  1. Ihania kuvia:-)! Voiskohan sua löytää facebookista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo löytää mut, voin sukunimen laittaa vaik sun blogin kommentteihi sillee ettet julkase :-)

      Poista
  2. Minkä kokoset korot noissakengissä on ? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En osaa sanoo, varmaan jotain 7-8cm :)

      Poista
  3. ooi.. noi mustat kengät on ihanat mist ne o ? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ! ne on seppälästä, toivottavasti ei hajoo heti :D

      Poista
  4. aaaa ihanat kenkulit saija ! <3

    VastaaPoista
  5. ooi noi kengät<3 ja beige ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) joo oon ehkä kallistumassa ton beigen puolelle! :D

      Poista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm