keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

WEDNESDAY


Moi! Vihdoin ehdin tulla tänne blogiin kirjottelemaan! Lisäsin vaan jotain sekalaisia kuvia, ja nää postaukset on aina melkeen samanlaisia :-D Olis kyl kiva tehdä joku video tänne, mutta en oikeen osaa käyttää meidän videokameraa... Mun viikko on alkanu ihan kivasti ja olin viime viikon vähän flunssassa mut nyt oon jo tervehtynyt. Viikot menee jotenki ihan hirveen nopeesti, tuntu et justhan se hiihtoloma oli ja kesälomaan on enää 66 päivää. Ennen sitä kuitenki kaikenlaista. Muutaman viikon päästä olis tet, mut en oo vielä päättänyt mihin meen. Tuntuu et täällä päin ei oo yhtään mitään kivoja paikkoja! No, jospa mä jonkun kivan löytäisin. Huomenna alkaa onneks pidennetty viikoloppu ja jospa olis kiva sää :-) Mut meen tästä nyt lukemaan matikan kokeeseen...

9 kommenttia:

  1. Heii, voisitko laittaa reseptiä noihin kekseihin? (: Näyttää herkulliselta! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kinuskikissan sivuilta minttusuklaakeksit :) Niihin kyl käy mikä vaan suklaa.

      Poista
  2. ihania kuvia! : mistä toi paita mis on niittejä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) se on h&m:stä mut oon ite laittanu siihen noi niitit.

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Joo haha :D Olin kyl viimeksi koulussa tetissä ettei taida ihan onnistua :D

      Poista
  4. Aa,oot täydellinen! :) Tosi ihanaihanaihana blogi sulla -rakastuin heti kun tupsahdin tänne! Liityn lukijaks heti kunhan saan tän kommentin kirjotettua.

    Ps. jos kiinnostaa, nii voisitko kurkata?

    www.30-days-milla.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Loistava blogi .. suuri olet .. Jos ostit tämän villapaita?

    VastaaPoista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm