sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

SUNNY SUNDAY


peplumpaita New Yorker housut Cubus iphonen kuori Glitter
Viimeistä lomapäivää viedään ja huomenna paluu kouluun. Mun loma meni oikein kivasti! Alkuviikko oltiin siis Kolilla perheen kanssa ja siellä sai rentoutua kunnolla. Eilen sit olin Empun kanssa laskettelemassa ja tänään Aino kävi meillä. Pihalla paisto aurinko ja otettiin kuvia :-) Tein myös mutakakkuu ekaa kertaa mun elämässä :-D Mulla on tulossa teille ehkä yks vähän erikoisempi postaus, jos se nyt onnistuu... Voisin muutenkin toteutella joitain erilaisia postauksia, koska kevät tuo lisää intoa valokuvaukseen! Saa laittaa ehdotuksia kommenttiboksiin. Lukijoitakin on tullut hurjasti lisää, nyt jo yli 200! KIITOS

21 kommenttia:

  1. ihana paita :) jään lukijaks!

    VastaaPoista
  2. löysin sun blogin äsken ja tää on superihana! oot tosi kaunis :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Nää ihanat kommentit saa kyl motivaatio tähän blogiin tosi paljon!! :)

      Poista
  3. Siis vau! Ei todellakaan uskois, että oot 14v :O näytät ennemminkin 16v:ltä (: Löysin blogin jos aikoja sit ja jäin innolla seuraan! Sun tyyli ja ihanat valokuvat tekee sun blogista ihanan <3

    http://diary-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan toi pitää hyvällä ottaa kun en mä miltään 12-vuotiaalta haluaiskaan näyttää:D Kiitos siis tosi paljon!:)

      Poista
  4. Ihanat kuoret ja paita!! Mulla ois tällänen aika tyhmä kysymys, mut ootko käyttäny tota sun farkkutakkia koulussa niinku sisällä? (: (ulkona vois olla toi pääl aika kylmä :DD)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! En oo käyttäny vielä ollenkaan sitä koulussa :D En mä sitä varmaan sisällä käytä, ulkona vaan :)

      Poista
  5. Ihana paita, oot kyllä älyttömän kaunis! :)

    VastaaPoista
  6. Voi kun mä haluun sun hiukset! Ne on oikeesti ihan täydelliset! :)

    VastaaPoista
  7. onks sulla meikkii näis kuvis? jos, ni mitä?:) oot sairaan kaunis! ku eilen löysin tän sun blogin ni täst tuli heti mun lemppari!:-)(ja luen melkee sataa blogia:D!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ripsarii ja kulmakynällä oon vähän vahvistanut kulmia :) En tykkää varsinkaan talvisin meikata paljon kun mulla jotenkin kuivaa iho ja se menee huonoon kuntoon... Sit kans ku urheilen aika paljon niin on helpompi elää kevyellä meikillä :D Mutta kiitos tosi paljon!!! :)

      Poista
  8. sun hiukset on ihanat!
    hei mietin et milläköhän kameralla kuvaat ku saat noin hyvälaatusii kuvii, vai ootko muokannut niit enemmän? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) otan ne canonin 1000d:llä ja muokkaan kuvissa yleensä kirkkautta ja syvyyttä :) Sit jos on epätarkka kuva, niin terävöitän kans :)

      Poista
  9. paljon toi paita makso? :-)

    VastaaPoista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm