torstai 2. toukokuuta 2013

May, please be awesome!


Tulin nyt tänne nopeesti päivittelemään ja heittämään tänne tuon kollaasin vappukuvista! Tehtiin munkkien sijasta donitseja, ja pitää kyl ehdottomasti tehdä joku toinenkin kerta niiden ainaisten muffinssien sijasta... Voisinhan mä niistä jonkun postauksenkin väsätä. Luulin, että noiden tekeminen ois ollut vaikeempaa, mutta eipä ollut! Päivät vaan lämpenee ja kesälomaan enää kuukausi. Täytyy nyt jaksaa tehdä koulussa viimeiset puristukset, kuten huominen Ruotsin koe. Muutenkin oon tosi ilonen, kun sain koulussa hyvää palautetta mun äikän ja Enkun aineesta. Tollaset kehut kyllä lisää motivaatiota :-) Nyt en tässä enempää kirjottele vaan meen noiden Ruotsin kirjojen pariin...

5 kommenttia:

  1. joo tee pstaus noista donitseista! näyttää hyviltä :))

    VastaaPoista
  2. teee noist donitseista postaus:) ihanan näkösiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, pitää nyt harkita sen tekoa kun noi kokeet vähän koulussa hellittäis :)

      Poista
  3. Toi farkkutakii mikä on tossa kuvassa voitko kattoo onko sitä kun en tiiä mikä se noist on ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.hm.com/fi/product/04305?article=04305-A Toi kyl näyttää samalta, mutta mun mielestä toi mun kyl makso 30e..? Kyl sen on pakko olla toi!

      Poista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm