sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Don't be pushed by your problems, be led by your dreams.


Mun silmät meinaa jo väkisin painua kiinni, mutta oli silti pakko tulla julkasemaan nää lunnoksissa pyörineet sekalaiset kuvat! Unirytmi on jo ihan sekaisin, mutta eipä sillä niin väliä ole. Tänään oli kauden tokat kisat ja tein enkan :-) Sitten suoraan kisoista suunnattiin ekaa kertaa tänä kesänä meidän mökille. Järvivesi oli jo superlämmintä! Huominen päivä menee riparijuttuja pakatessa, oon varmaan maailman surkein pakkaaja... Kuvissa näkyy myös tollanen söpö toppi Onlystä, jonka ostin tässä jonkin aikaa sitten :-) Mutta mä nyt tästä meen nukkumaan, jotta jaksan huomenna pakkailla! Tässä kahden viikon aikana ei varmaan tänne blogiin tuu mitään postausta, paitsi riippuu jos viittin puhelimella tehdä.

12 kommenttia:

  1. Oi ihania kuvia! Oot niin nätti :)

    VastaaPoista
  2. kolme sanaa: Aivan ihana blogi :)

    VastaaPoista
  3. oliksä muute kevätjuhlassa mukana missään musiikki esityksessä?
    jos olit,niin voitko kertoa siitä enemmän? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo :) Mun kaks kaveria lauloi ja mä säestin pianolla. Esitettiin Elton Johnin Your Song-kappaleesta Ellie Gouldingin versio.

      Poista
  4. Ihanat farkut sulla noissa kuvissa jalassa! Mistä oot ostanu ja paljoks makso? :)
    Ps. Oot tosi kaunis ja sulla on ihana blogi♥

    VastaaPoista
  5. Sairaan hienoja kuvia joka postauksessa! :)

    www.onestepcloseriikka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Tosi kiva blogi!! Oot super kaunis ja sulla on ihana tyyli :)

    VastaaPoista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm