tiistai 2. heinäkuuta 2013

Today’s decisions are tomorrow’s realities, life today is a collection of choices made yesterday.

Heinäkuu se vaan alkoi ja nythän pitäis olla kesä parhaimmillaan? Ei siltä kyllä tunnu! Tänään sato oikeestaan koko päivän. Viime viikolla oli kyllä muutama ihana hellepäivä ja käytiin pitkästä aikaa mökillä. Kun olin pieni, oltiin siellä suunnilleen puolet kesälomasta ja se oli kuin toinen koti... Mulla on kyllä niin ikävä joskus vanhoja aikoja! Onneks on kuitenkin hyviä muistoja joita muistella. Tän postauksen kuvat on viime viikolta. Vähän sekalaista, mut sellasta mun viime viikko olikin haha :-D Kello on jo niin paljon, että taidampa tästä mennä nukkumaan, etten taas nuku johonkin puoleen päivään asti!

6 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia ! Voisitko tehä päivä kuvina-postauksen joskus?

    VastaaPoista
  2. Oliko sun rippijuhlia viettämässä ketään sun urheilukaveria muutakun oliks se aino esim. Teijän seurasta ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aino ei oo mun kaa samassa seurassa enkä ole häneen urheilun kautta tutustunut :D Mutta siis oli mun rippijuhlissa yks mun seurakaveri ja hänen perheensä :) Kaikki urheilukaverit asuu niin kaukana että hankala ois ollu heidät kutsua :(

      Poista
  3. Onko kukaan koskaan sanonut, että muistutat vähän Jari Litmasen vaimoa Ly Jürgensonia? Paitsi että olet tietysti nuorempi ja vielä nätimpi kuin hän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ei oo sanonu! Ite ei oikeen sitä yhdennäköisyyttä nää...:D

      Poista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm