keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Sometimes the heart sees what is insivible to the eye.



Mun puhelin on ollut mulla jo yli puoli vuotta ja oon käyttänyt siinä koko ajan niitä samoja kuoria. Nyt siihen tuli kuitenkin muutos, kun tilasin niitä täältä tosi halvalla! Vähän epäilin et onko ne ihan huonolaatusia, mutta eipä ollut :-)
Voisinhan mä jotain kuulumisia kertoa. Viikonloppu meni kisoissa, jotka eivät ihan odotusten mukaan menneet... No onneks nyt on vihdoin vähän kisataukoa, joten voi huoletta treenailla. Loppuviikoks mulla on aika paljon ohjelmaa, joten onneks sääennusteet näyttää hyvältä. Käytiin eilen Ainon kanssa auringonlaskun aikaan ottamassa kuvia. Lisään nyt muutaman tähän loppuun!

6 kommenttia:

  1. kivoja kuvia ja tykkään tuosta uudesta bannerista <:

    VastaaPoista
  2. Kuinka kauan kesti toimitus nois kuoris?

    VastaaPoista
  3. vähän upeita kuvia, liityin :)

    kurkkaathan ➜ twostars-inthesky.blogspot.fi/

    VastaaPoista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm