keskiviikko 18. syyskuuta 2013

AUTUMN IS HERE

Ihanaa kun syksy näkyy jo ulkona ja kuvat näyttää tosi kivoilta :-) Koulussa alkaa nyt tulemaan aika paljon kokeita ja syyslomakin lähenee. Syysloman jälkeisellä viikolla meen mun kaverin kanssa tettiin tän kaupungin sellasen paikallislehden toimistoon! En malta oottaa! Saa nähä mitä siellä joudutaan sit tekemään :-D
Viikonloppuna oli viimeiset ratakisat ja nyt on vihdoin taukoa kisoista. Voi keskittyä välillä muihin juttuihin kuin urheiluun. Voisin ehkä tehdä tänne jonkun harrastuspostauksen, mutta en tiedä olisko se niin kiinnostava ja mulla on tosi vähän kuvia kisoista ym. Se jää nähtäväksi sitten, mutta nyt mun pakko tästä lähteä nukkumaan! Huomenna ihana seitsemän tunnin koulupäivä pelkkiä lukuaineita...

13 kommenttia:

  1. Tee harrastuspostaus ihmeessä! :)

    VastaaPoista
  2. Tee ihmeessä harrastuspostaus!! Ja kuvien määrää voit korvata kertomalla enemmän treeneistä, kisoista, urheilukavereista jne... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo jospa saisin joku päivä inspistä sen väsäämiseen :)

      Poista
  3. Joo ehottomasti kiinnostais harrastuspostaus !:)

    VastaaPoista
  4. Mistä tilaat hollisterin vaatteet? Laittaisikto linkin?:)
    Sun blogi on ihana ja oot kaunis!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ostanut Tukholmasta hollisterin liikkeestä ja sit oon tilannu täältä: http://www.hollisterco.com/
      Tuolta on ihan hyvä tilata, paitsi postikulut on 25e. Kiitos paljon :)

      Poista
    2. Miten toi tilaaminen käytännössä onnistuu..? Maksetaanko se siten, että laitetaan tilinumeroa vai miten toi toinen vaihtoehto toimii?

      Poista
    3. Viimeks mun isä tilas mulle sieltä ja hän vissiin makso luottokortilla. Et se tilaus pitää maksaa ennen kun saat itellee ne tuotteet, jos siis luottokortilla tilaa. Sit jos haluu palauttaa niin sit saa tietty rahat takasin tilille :) Kannattaa kysyy joltain muulta kun multa, koska mulla ei oo vielä edes verkkopankkitunnuksii enkä hirveesti noista paypaleista ym. osaa oikeen neuvoa :(

      Poista
  5. Sulla on ihan super ihanat hiukset! :)

    http://annnesii.blogspot.fi/

    VastaaPoista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm