sunnuntai 20. lokakuuta 2013

In the end we only regret the changes we didn't take.

Nyt on sit loma ohi ja huomenna sit alkais tet-viikko! Onneks on siis vielä toinen viikko koulusta lomaa. Lomalla rentouduin, treenaasin, olin kavereiden kanssa ja kävin moikkaamassa serkkua Helsingissä. Käytiin myös vähän kaupoilla, mut en hirveesti oikein löytänyt mitään kivaa. Ihan hyvä vaan, sillä mun ois aikomus säästää yhteen vähän kalliimpaan juttuun... Reissun aikana olikin sit satanut ensilumi. Ihan kiva juttu, paitsi on ärsyttävän liukasta! Kuvissa muuten näkyy mun "uudet" conssit... Vitsivitsi, vanhat ne on! Laitoin ne vaan pesukoneeseen ja ne puhdistu tosi hyvin. Melkeimpä yhtä valkoset kuin uutena!
                  huivi Cubus paita Vero Moda farkut ja peplumpaita Gina Tricot

14 kommenttia:

  1. Mikä on sun insta?

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia :) vapiano on paras paikka!<3

    yelloowsky.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. ''sillä mun ois aikomus säästää yhteen vähän kalliimpaan juttuun..''

    mihin?

    VastaaPoista
  4. Millaseen ja paljon Se maksaa ja mistä:)? Oot ihan tosi kaunis mutta ois kiva jos kirjottelisit vähä usermmin ja joskus video! Soitatko vielä viulua?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo ihan täysin varma! Mutta johonkin Michael Korsin laukkuun ehkä :) Mä yritän kyllä mahdollisimman usein kirjoitella, mutta koulu, treenit ja muu vie niin paljon aikaa :( Kiitos paljon ja videon voisin ehkä toteuttaa! Mulla ei hirveesti oo ollut motivaatiota viulun soittoon, joten oon nyt pitänyt tän syksyn siitä lomaa. Joulun jälkeen varmaan jatkan sitä :)

      Poista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm