sunnuntai 6. lokakuuta 2013

OCTOBER


Muutamat kuvat viikonlopulta, jotka on mennyt aika rennoissa merkeissä. Alkuviikosta olin kipeenä flunssan kourissa. Ehin jo ruveta ihmetteleen, että missäs mun syysflunssa on, kun olin koko alkusyksyn terve! No, enhän mä siltä sit päässy välttymään. No, onneks oon jo melkein terve! Huomenna siis alkaa viimenen kouluviikko ennen lomaa. Mulla ei oo oikeen vielä mitään suunnitelmii syyslomalle lukuunottamatta yhtä pientä reissua! Nyt en tässä enempää ehdi kirjoittelemaan vaan meen tekemään läksyjä. Mä niin vihaan sunnuntai-iltoja...

2 kommenttia:

  1. Miten saat noin tarkkoja kuvia, vaikka sulla on toi sama kamera & objektiivi kuin mulla ja en saa sillä noi kivoi kuvii ;(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otan kuvat sellasessa hyvässä valossa, eli auringossa aika usein! Muokkaan myös aina kuvasta riippuen sopivasti terävyyttä :) Sit en tiiä onko tää totta, mutta lataan kuvat blogiin flickrin kautta, ja sen kautta lataaminen mun mielestä parantaa kuvien laatua.

      Poista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm