perjantai 18. lokakuuta 2013

30 FAKTAA MINUSTA

1. Mun pitkäaikainen haave on ollut lähteä vaihto-oppilaaksi, mutta saa nähdä uskallanko!
2. Oon 15-vuotias, joten käyn peruskoulun viimeistä luokkaa, ja ensi vuonna olis tarkotus mennä lukioon.
3. Mulla on monta haaveammattia, mutta tällä hetkellä mua kiinnostaa eniten lääkäri ja sisustusarkkitehti.
4. Mun perheeseen kuuluu vanhemmat, sekä pikkusisko ja -veli. Oon vanhin lapsi ja esikoisen roolin huomaa aika hyvin mun luonteesta. Oon päättäväinen, sekä otan paljon vastuuta kaikista asioista.
5. Harrastan yleisurheilua, jossa mun päälaji on keskimatkojen juoksu. Oon harrastanut sitä noin kolme vuotta.
6. Lisäksi harrastan myös street- ja nykytanssia. Tykkään niin paljon tanssista, koska siinä yhdistyy liikunta ja musiikki!
7. Oon soittanut viulua 2. luokalta asti, mutta viime keväänä päätin pitää siitä taukoa, koska mulla ei ollut siihen yhtään motivaatiota. Oon vähän harkinnut, että jatkaisin soittamista taas keväällä. Tykkään myös tosi paljon soitella pianoa!
8. Tykkään ihan sikana Ellie Gouldingin musiikista! Sen ääni on niin upee ja persoonallinen♥ 
9. Mulla on monia unelmia ja välillä mietin niitä liikaa... Haluan ainakin rakentaa sellasen upeen talon ja sit sisustaa sen hienosti! Tietty ois kiva omistaa myös ihana perhe, jonka kanssa siellä talossa vois asua.
10. Tykkään tosi paljon viettää aikaa kavereiden kanssa. Oon niin ilonen, että mulla on mahtavia kavereita ja varsinkin urheilun kautta oon tutustunut niin moniin ihaniin ihmisiin!
11. Pystyn kuitenkin tekemään asioita myös yksin, ja on kiva olla välillä omassa rauhassa poissa ihmispaljouden keskeltä.
12. Jätän yleensä kaiken aina viimetippaan ja meinaan myöhästyä joka paikasta. Oon yrittänyt päästä tästä tavasta eroon, mutta se taitaa olla täysi mahdottomuus!
13. Tykkään piirtää, valokuvata ja tehdä kaikenlaista muuta luovaa ajanvietettä. Joskus ala-asteella mulla oli sellanen kausi, että piirsin koko ajan. Heti kun tulin koulusta kotiin, aloin piirtämään, ja lopetin vasta sitten, kun oli nukkumaanmenon aika :-D
14. Oon hyvä koulussa, koska opin asioita helposti. Teen aina kokeisiin lukiessa ihan outoja muistisääntöjä, joiden avulla muistan asiat hyvin!
15. Mun lempiaineita on matikka ja ruotsi.
16. Oon ollut pienenä tosi nirso ja syönyt hirveen vähän. Nykyään tykkään tosi paljon maistella ja tehdä kaikkia ruokia.
17. Mun hiuksia ei oo ikinä värjätty. Oon kuitenkin jo kauan haaveillut sellasista tummanruskeista hiuksista, mutta en tiedä sopisko ne mulle.
18. Mulla on ollut jo monta vuotta pitkät hiukset, enkä varmaan pystyis elämään lyhyillä hiuksilla! 
19. Mun mielestä koulussa on kiva pitää kaikkia esitelmiä luokan eessä, en todellakaan tiedä miks :-D Oon pienestä pitäen salaa aina unelmoinut, että voisin olla näyttelijä. Ehkä se taitaa kuitenkin jäädä vaan haaveeks...
20. Syön tosi paljon hedelmiä, varmaan liikaakin!
21. Mustat dr.denimit on mun jalassa ihan liian usein. Mun vaatekaappi on myös täynnä valkosia ja muita vaaleansävysiä paitoja.
22. Oon syntynyt huhtikuun neljäs päivä, ja 4 on mun onnennumero.
23. Kuuntelen aika paljon erilaista musiikkia. En voi lähteä lenkille, jos mulla ei ole kuulokkeita korvissa!
24. Tykkään ihan hirveesti sisustaa ja selata kaikkia sisustusblogeja. Jos mulla ois rahaa mielin määrin, vaihtaisin mun huoneen sisustusta varmaan kuukauden välein. 
25. Ennen olin aika ennakkoluuloinen uusia ihmisiä kohtaan, mutta onneks oon päässyt siitä tavasta eroon.
26. Kuljen aika usein paikasta paikkaan pyörällä, koska käveleminen on vaan niin hidasta!
27. En tykkää normaaleista sukista, joten mulla on ihan pakko olla aina jalassa nilkkasukat.
28. Mietin yleensä aika tarkasti ennen kun teen, mutta joskus saatan tehdä jotain ihan spontaanisti.
29. Rakastan kahviloissa istuskelua, ja ois ihanaa omistaa tulevaisuudessa oma kahvila!
30. Tykkään kaikesta urheilusta tosi paljon, ja en vois kuvitella elämää ilman urheilua.

13 kommenttia:

  1. tää oli kiva postaus! haha,mulla on jotain samoja tapoja ku sulla :D luulin et oon ainut ton muistisääntöjutun kanssa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitti! Joo, muistisäännöt on käteviä :D

      Poista
  2. kiva postaus :-) tää sun blogi on tosi ihana! ja vitsi sulla on paljon kaikkee mihin haluisit ryhtyä isona :-D mä en oo keksiny vielä mitään, vaikka saman ikäsiä ollaan. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon! :) Musta tuntuu, että mulla on ihan liikaa sellasia haaveammatteja, enkä osaa päättää :D

      Poista
  3. Voitko tehdä videopostauksen? :) Älä värjää hiuksia, ku noi on ihanat, just luonnolliset ja sit niistä ei ehkä tuu enää entisenlaiset tai sit saatat jäädä helposti juurikasvun takia värjäämiskoukkuun :D Paljonko juoksit viimeks cooperissa ja mitä sun vanhemmat on ammateiltaan? Jajaja..minkä ikäiset sisarukset sulla on? Onko nekin yleisurheilijoita, entä sun vanhemmat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon vähän miettinyt videopostauksen tekemistä, mut en oo vielä iha varma millasen :) Viimeks juoksin cooperin viikonloppuna alueleirillä, ja sain tulokseks 3140! Viime kesänä juoksin kyl paljon enemmän, enkä tota leiritestii niin tosissaan ottanu :D Mun äiti on yrittäjä ja iskä lastentarhaopettaja :) Iskä on nuorempana harrastanut juoksua. Mun sisko on 13 ja veli 10, ja nekin harrastaa urheiluu, mutta ei yleisurheilua.

      Poista
  4. Tosi kiva postaus tää, pystyin samaistumaan moneen kohtaan :)

    VastaaPoista
  5. mulla on kans aina nilkkasukat jalassa, kesällä ja talvella! talvisin vaan ärsyttää kun saappaissa tosi monesti ne menee sillee inhottavasti rullalle mut normisukat on kamalia !! :D

    VastaaPoista
  6. Mitä sun blogin nimi tarkoittaa? Voisitko tehä postauksen ees kerran viikossa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään tulee postaus ;) Se tarkoittaa "kuiskaa unelma", whisper your dream tarkottais "kuiskaa unelmasi", mutta toi your oli jotenkin tyhmä siinä, joten se on nyt tollanen!

      Poista
  7. Älä ikää värjää hiuksias, toi väri sopii sulle tosi hyvin ja sua kuitenki kaduttas myöhemmi :)

    VastaaPoista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm