maanantai 9. joulukuuta 2013

The 9th of December


Tulin pitämään pienen tauon huomiseen kokeeseen lukemisesta, ja aattelin julkaista viime viikolla kameraan kertyneitä kuvia. Viimepäivinä mulla on ollut tanssiesityksiä ja en oo hirveesti muuta erikoista ehtinyt tehdä. Joulu lähenee huimaa vauhtia, enää pari viikkoa jouluaattoon. Vastahan mä avasin kalenterin ekan luukun! Enkä oo vielä ostanut yhtäkään joululahjaa. Yleensä oon neulonut ja tehnyt lahjoja käsin, mutta tänä vuonna en oo ehtinyt. Mun mielestä sellaset itse tehdyt "uniikit" lahjat on tosi kivoja. Ulkona oli tänään hirveen kylmä, ja pitäis varmana pikkuhiljaa sisäistää se, että ne conssit vois heittää jo sinne kesävaraston puolelle... Kivoja talvikenkiä on vaan tosi hankala löytää, ainakin mun mielestä. Ei mulla varmaan muuta höpöteltävää ollut, hyvää viikkoa kaikille!

13 kommenttia:

  1. Ihania kuvia söpöläinen!! Alko tekeen mieli tollasta salaattia <3___<3

    http://hennoaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitos! Haha musta tuntuu et syön tollasii salaatteja joka päivä! :D

      Poista
  2. Hahaa ollaan tossusamiksia! :) Ihania kuvia taas! Miatä muuten oot hommannut ton vaatetelineen ja henkarit? Näyttää aivan ihanalta! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee ne on kyl kivat! :) Molemmat on Ikeasta. Kiitos paljon :)

      Poista
  3. Miks kirjottelet nii harvoin:( ois kiva lukee näitä useammin !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ollut nyt tosi paljon kokeita ja aina kun tuun koulusta kotiin, on jo niin pimeää! Yritän lomalla vähän kiristää postaustahtia :)

      Poista
  4. Millon teet sen videon?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sit kun saan tässä lähiaikoina uuden koneen ja saisin mun kaverilta lainaan sen järkkärii jolla saa hyvii videoita! :) Videokamerallakin vois mut ehkä järkkäillä ois kivempi :)

      Poista
  5. Ihana blogi, liityin lukijaksi! :-)

    myanotherway-ella.blogspot.fi

    VastaaPoista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm