keskiviikko 25. joulukuuta 2013

CHRISTMAS EVE


Mun joulu on sujunut rauhallisissa merkeissä ja on taas tultu syötyä jouluruokaa koko vuoden edestä. Suklaatakin oon syönyt niin paljon, ettei varmaan tee mieli sitä ollenkaan muutamaan kuukauteen! Mun jouluaatto ei poikennut juurikaan aikasemmista, aamulla herättiin katsomaan jouluohjelmia, koristetiin kuusi ja syötiin jouluruokia. Illalla oli joulusauna, jonka jälkeen avattiin lahjat. Sain oikein kivoja lahjoja, mutta yksi isompi lahja tulee vähän myöhemmin. Mulla oli koulujen viimeisinä viikkoina tosi ärtynyt ja väsynyt olo, mutta onneks nyt on saanut nukkua paljon ja jaksaa taas toivottavasti koko kevään koulussa! Joulun sää on kyllä ollut ihan naurettava, eikä lunta ole enää melkein missään. Harmi juttu, sillä ilman lunta mulle ei oikein tuu sellasta hyvää joulufiilistä. Nyt mä jatkan tästä iltaani leffan ja Ainon seurassa :-)

12 kommenttia:

  1. Tee joululahjoista postaus!:) ja minkä saat myöhemmin? Ja kerro nyt ees vähän mitä sait:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha en tiiä teenkö.. :) Mutta sain astioita, rahaa, lapaset, Thomas Sabon korun ja aikasemmin sain jo sellaset nastalenkkarit. Myöhemmin saan macbookin, mutta maksan tietty ite siitä osan! :)

      Poista
  2. Sun blogi on blogit top3 + 3 - postaukses!:-)

    http://eevi-s.blogspot.fi/2013/12/261213-blogit-top3-3.html

    VastaaPoista
  3. Voi mikä tukkajumala!! Oi että <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhooh ei nyt sentään mutta kiitos! :)

      Poista
  4. Ihana blogi! Liityn lukijaks :)
    http://junkaneito.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva blogi, ehdottomasti liityn lukijaksi:)!

    http://emmavilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Ihania joulu kuvia! Sulla on kaunis blogi! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    VastaaPoista
  7. Ihana blogi sulla, liityin heti lukijaksi! Tykkään sun blogin siististä ulkoasusta ja kuvien määrästä :-)
    Käy kurkkimassa mun tuoreeseen blogiin, jos vaan kiinnostaa, yritän parantaa kokoajan ja saan just tälläsistä blogeista inspistä. http://livewithella.blogspot.fi

    VastaaPoista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm