perjantai 24. tammikuuta 2014

FRIDAY




Vihdoinkin perjantai ja löysin aikaa postauksen tekemiselle! Mun päivä ei alkanut kovin hyvin tänään, sillä aamulla herätessä mulla oli kurkku kipeä ja muuten huono olo. Lähdin kuitenkin kouluun ja ei mun olo onneks ainakaan pahentunut. Huomenna olis hallikauden ensimmäiset kisat,  joihin en oo kyllä tehnyt minkäänlaisia valmistavia harjotuksia, mutta saa nähdä pystynkö sinne menemään. Pakkasta on tällä viikolla ollut hurjasti, mutta onneks lähipäiville on luvattu lauhempaa säätä. Mä oon muuten jo huomannut, kuinka valoisa aika päivä päivältä pitenee. Kirjottelen nyt tätä postausta muuten uudella koneella, jonka sain vihdoin hankittua. Kyseessä on siis Macbook Air, ja mulla ei oo tästä mitään huonoa sanottavaa, ainakaan vielä! Nyt mä alan tässä kattomaan jotain sarjaa koneelta, joten hyvät viikonloput kaikille!

10 kommenttia:

  1. mistä toi neuleen alla oleva ruutupaita(?) on?

    VastaaPoista
  2. Oiii onpa nättejä kuvii, kuten sulla aina onkin!:-) Ja tosi kiva toi neule+ruutupaita+koru-yhdistelmä, itelläkin ehkä talven käytetyin..haha!

    http://hennoaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jep, se on kiva yhdistelmä :) Kiitti!

      Poista
  3. toi kaakao näyttää niin herkulliselta, että taidan itekki hipsii keittiöön tekemään kaakaota! c;

    http://riikkarawr.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo näin talvisin tulee juotua kaakaota melkein päivittäin! :)

      Poista
  4. hei missäpäin asut? :) sun blogi on huippu!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Keski-Suomessa aika lähellä Jyväskylää :) Kiitti!

      Poista
  5. Minne olet ajatellut ysin jälkeen? Jos lukioon niin minne? :-)
    Sun blogi on ihana ja kuvat upeita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan Äänekosken lukioon. Jyväskylään menisin muuten, mut en haluu viel muuttaa kotoa ja bussimatkat ois niin pitkiä :/ Kiitos paljon :)

      Poista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm