maanantai 6. tammikuuta 2014

THE LAST DAY OF HOLIDAY

Viimeisiä lomapäiviä viedään, ja huomenna olisi sitten paluu arkeen. Oon saanut onneks rentouduttua loman aikana niin hyvin, ettei huomenna alkava arki niin hirveästi edes stressaa! Viimeisen lomapäivän vietin mukavissa merkeissä Ainon kanssa. Aamulla tehtiin ihana aamupala, joita on tullut tehtyä aika moneen otteeseen loman aikana! Oon myös ihan koukuttunut loman aikana Pretty Little Liars -sarjaan, enkä tiedä mitä teen sitten kun oon saanut kaikki jaksot katsottua... Loman aikana oon saanut kuitattua hyvin univelkoja pois, ja uuden vuoden lupauksena oon päättänyt, että alan mennä aikaisemmin nukkumaan. Nyt mä taidan suunnata tästä unten maille, jotta jaksaa huomenna herätä koulun penkille!

11 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja oi että kun tykkään sun hiuksista! :) Mä oon kans jäänyt ihan koukkuun Pretty Little liarsiin! Loma menikin mukavasti sitä katellessa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep se on kyllä hyvä sarja! Ja kiitos paljon :)

      Poista
    2. Millon kirjottelet next time?:)

      Poista
    3. On ollut vähän kiireitä, mutta alkuviikosta varmaan jotain kirjottelen. :)

      Poista
  2. mikä fontti sulla on käytössä:)?

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. En yhtään tiedä, koska mun kaveri osti sen Turkista :/

      Poista
  4. Aijaa!kysyinkin sillä kun itse ostin ihan samanlaisen myös turkista :D

    VastaaPoista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm