maanantai 17. helmikuuta 2014

Always find time for things that make you feel happy to be alive.

Tänään lähti vihdoin käyntiin viimeinen viikko ennen lomaa. Aika menee tosi nopeesti, vastahan oli joululoma... Koulussa on ollut kokeita, ja oon saanut yllättävän hyviä numeroita! Ennen lomaa ei ole enää isoja kokeita, joten on yksi stressitekijä vähemmän. Tänään oli suunnitelmissa mennä Emilian kanssa laskettelmaan, mutta ei voitukaan lähteä, koska mun jalka tuli tosi kipeäksi viikonlopun kisoista. Toivottavasti huomenna jalka olisi parempi, koska mennään koulussa laskettelemaan. Olin siis viikonloppuna juoksemassa nuorten sm-halleissa, ja oli kivaa pitkästä aikaa juosta kunnolla kisoissa! Kisat meni hyvin, vaikka en yleensä hirveästi panosta talvella hallikisoihin, päätavoitteet on asetettu sitten kesälle. 
Mulle on muodustunut tässä viimeviikkojen aikana vakioaamupalaksi jugurtti myslin, mustikoiden ja banaanin kera. Ihan huippu yhdistelmä! Päivä lähtee niin paljon paremmin käyntiin, kun on syönyt hyvän aamupalan. Viime päivinä oon myös katsonut televisiota enemmän kuin varmaan koko vuonna yhteensä. Olympialiaisia ja muuta urheilua on mun mielestä niin kiva seurata, ja nähdä kuinka urheilijat iloitsee hyvistä suorituksista. Nyt meen tästä vähän kertaamaan huomiseen saksan sanakokeeseen ja tekemään jotain hyvää ruokaa!


3 kommenttia:

  1. Sun kuvat on aina samanlaisia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no yritän ottaa vähän monipuolisempia kuvia! Jotain asukuvia voisin vaikka lähiaikoina ottaa :)

      Poista
    2. Turha toi anonyymin kommentti! Sun kuvat on aina ihania ja hyvälaatuisia sekä niitä on kiva katsella:) Keep going girl!

      Poista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm