tiistai 25. helmikuuta 2014

HOLIDAYS

Innostuin tänään kokeilemaan kuvanmuokkausohjelmaa nimeltä ipiccy. Aattelin nämä muutamat julkaisemattomat kuvat heittää tänne blogin puolelle. Mun mielestä noista tuli ihan kivoja, vai mitä? Mun lomapäivät on sujunut rennoissa merkeissä, ja huomenna tää loma onkin jo puolessa välissä... Harmittaa kyl paljon, ettei tänä lomana lähdettykään minnekään hiihtokeskukseen lomailemaan. Lumet on sulanut hurjaa vauhtia, ja tekisin melkein mitä vain, jotta olis ihana talvinen keli! Huomenna ois tarkotus mennä kiertelemään kauppoja, ja jospa löytäisin jotain täydennystä vaatekaappiin! Vaikka se pursuaa vaatteista, tuntuu ettei ole ikinä mitään kivaa päälle pantavaa. Nyt mä taidan katsoa vielä yhden jakson Valehtelevia viettelijöitä, ja sitten suuntaan nukkumaan! :-)

6 kommenttia:

  1. Oii että, ihania kuvia jälleen kerran:-)

    VastaaPoista
  2. Mitä tuo kakku on? Näyttää herkulliselta:)

    VastaaPoista
  3. ite käytän vakituisesti ipiccyä ja oon tykänny :) !! tosin muokkaan vaan kontrasteja yms mutta silti koko paikka tuttu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu! Sil on helppo muokata ja noi värijutut noissa kuvissa on mun mielest tosi kivoja :)

      Poista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm