lauantai 8. helmikuuta 2014

I've learned that people will forget what you said, people will forgetwhat you did, but people will never forget how you made them feel.



Rankka viikko takana, mutta onneks tänään sai rentoutua katsellessa olympialaisten avajaisia. Ne olikin kyllä huikeen hienot! Vihdoinkin televisiosta tulee jotain katsomisen arvosta. Tosiaan tällä viikolla mulla oli pari koetta ja paljon muuta tekemistä, joten yöunet on jääny aika vähäselle. Huomenna mulla on kisapäivä, mutta onneks mulla on lähtö vasta myöhemmin iltapäivällä, joten saan nukkua pitkään. Viime kisoista on niin kauan aikaa, etten enää muistanutkaan miten ärsyttävä tää jännittynyt tunne ennen kisoja on. Onneks kyseessä ei oo mitkään kovin tärkeät ja isot kisat. Toivottavasti Suomen urheilijat Sotshissa osaa käsitellä jännitystä paremmin kun minä! Viime postaukseen oli tullut paljon kuvapostausehdotuksia, mutta vielä ehtii ehdotella lisää. Nyt mä taidan mennä tästä nukkumaan, joten oikein mukavaa viikonloppua kaikille! 

2 kommenttia:

  1. hienoja kuvia :) voisitko tehdä joskus videon? esim urheilusta, lempivaatteista, my day tai joku :)

    VastaaPoista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm