torstai 20. helmikuuta 2014

Whoever said money can't buy happiness simply didn't know where to go shopping.

Enää huomisen kevyt neljän tunnin koulupäivä ja sitten koittaa loma! Vihdoin ja viimein! Mulla ei ole vielä kauheasti suunnitelmia lomalle, mutta oikeastaan hyvä vaan välillä rentoutua kotona. Yleensä hiihtolomalla oon lähtenyt hiihtämään ja laskettelmaan jonnekin vähän pohjosempaan, mutta tänä vuonna en lähdekään. Tänään kävin tekemässä mun lempparitreenin, ja vähän epäilin pystynkö sitä kipeällä jalalla tekemään, mutta hyvin se onneksi onnistui! Huomenna suuntaankin sitten kaverin kanssa loman alkamisen kunniaksi laskettelemaan. Hiihtolomalla ajattelin kuvata kuvia kuvapostaukseen, joten stay tuned!Mulla on nyt vihdoin tämä kauan ihailemani laukku. Mietin pitkään tämän ja yhden toisen mallin välillä, mutta onneksi päädyin tähän. Kyseessä on siis Michael Korsin Jet Set. Laukkuun mahtuu paljon tavaraa, joten sitä voi käyttää hyvin esimerkiksi koulussa. Pidän tosi paljon sen ajattomuudesta ja yksinkertaisuudesta. Mun mielestä on paljon järkevämpi sijoittaa johonkin kestävään laukkuun, kuin ostaa monia huonolaatuisia. Oisin voinut ottaa tästä ihanasta laukusta vaikka kuinka monta kuvaa, mutta nämä kolme riittäköön!

12 kommenttia:

  1. Vitsit tuo laukku on ihana! Oon itekki unelmoinu tosta laukusta jo pienen ikuisuude !:D mistä ostit ja paljonko maksoi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilasin Zalandolta ja maksoi n. 270e :)

      Poista
  2. oliko hyvää toi jätski, paljonko söit kerralla tosta purkista? mä syön aina kokonaan :D lasketko laudalla vai suksilla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on mun lemppari kaikista ben&jerry's-jätskeistä :) Joskus saatan syödä kerralla koko purkin, mut yleensä säästän sitä! Lasken laudalla.

      Poista
  3. Ootko käyny lautakurssilla vai miten oot oppinu sillä laskemaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kaveri on opettanu ja oon sit vaa ite kans opetellu :)

      Poista
  4. hei miten saat noi kuvien välit noin pieniksi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oikeen tiedä... Aina jos lisään kuvat blogiin macbookilla, niihin ei jää välejä, mutta jos lisään ne toisella koneella, niihin jää välit :D

      Poista
  5. mikä se sun lempitreeni on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nopeustreeni, eli 80m juoksuvetoja, joissa 40 metrin kohdalta 60 metrin kohdalle pitää juosta melkeimpä täysiä :D Sit niiden jälkee muutamia vähän pidempiä vetoja!

      Poista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm