lauantai 22. maaliskuuta 2014

FEEL THE SPRING

Tänään on ollut ihana aurinkoinen päivä, ja on ollut tosi hyvä fiilis koko päivän! Kevät on kyllä ehdottomasti mun lempivuodenaika heti kesän jälkeen. Toisaalta keväällä on paljon stressiä, koska koko ajan täytyy olla menossa jonnekin. Myös koulussa tulee paljon kokeita, ja treenitkin on kovempia, koska täytyy valmistautua kesän kilpailuihin. Yks kevään hyvistä asioista on myös mun synttärit, mutta tuntuu, että vuosi vuodelta ne alkaa vain kauhistuttaa enemmän ja enemmän... Kohtahan päästä mä oon jo täysikäinen! Onneks siihen on vielä pari vuotta aikaa. Huomenna ois varmaan suunnitelmissa mennä ottamaan Ainon kanssa kuvia, ja pitäis myös vähän kokeisiin lukea. Tiistaina olisi vuorossa kokeista pahin, nimittäin saksan koe. Englannin ja ruotsin kieli jää mieleen mulla aika hyvin, mutta saksan kielestä en tosiaankaan voi sanoa samaa!
takki JC huivi Cubus neuletakki & toppi H&M housut Dr.Denim kengät Converse

2 kommenttia:

  1. itekki on ysillä ja saksan valinnaisena, mulla ihan samat fiilikset! se ei jää päähän ei sitten yhtään, kauhulla odotan mikä numero kokeesta tulee.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ehkä saksa on jotenkin ihan erilaista kun suomen kieli, niin ei jää helposti mieleen! Meillä on myös aika huono kirjasarja saksassa, joka vaikeuttaa vielä enemmän oppimista... :D

      Poista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm