torstai 27. maaliskuuta 2014

HAPPINESS

Viime päivät on ollut tosi kiireisiä, joten ihana välillä istahtaa koneelle selailemaan blogeja ja kirjoittamaan postausta! Huomenna alkaakin viikonloppu, joten onneksi pääsee vähän rentoutumaan. Tiistaina olin kuntosalilla sellasessa liikuntaryhmässä, josta sain kahdeksi seuraavaksi kuukaudeksi ilmaisen salikortin, jolla pääsee myös ryhmäliikuntatunneille. Kyseinen kuntosali on aika pieni, mutta sieltä löytyy silti hyvä valikoima erilaisia tunteja. Ennen en oo hirveesti tykännyt käydä salilla, mutta otin tälle keväälle koulussa valinnaisaineeksi kuntosalikurssin, ja se kurssi on ainakin tähän mennessä ollut tosi hyvä! Mun mielestä on kiva kokeilla kaikkia erilaisia liikuntalajeja, koska kyllästyn nopeasti samoihin juttuihin.
Eilen mulla oli päällä tällasta! Oikeastaan kaikki noista vaatteista on mun tämän hetken lemppareita. Paita ja farkut Ginasta, huivi Lindexiltä ja takki JC:stä. Yksi selvä kevään merkki on se, että ulkona tarkenee nahkatakilla!
Eilen mulle tuli postissa pari uutta treenitoppia. Noi on niin kivan värisiä ja materiaali ihanan kevyttä. Hyvät urheiluvaatteet antaa motivaatiota treenaamiseen niin paljon ainakin mun kohdalla. Mä jatkan nyt mun iltaa katsomalla pari jaksoa Valehtelevia viettelijöitä, joten hyvää viikonloppua ihanat lukijat, ja muistkaahan nauttia aurinkoisesta säästä!

5 kommenttia:

  1. Mistä tilaat noi urheiluvaatteet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on tilattu Ellokselta, mut yleensä tilaan urheiluvaatteet Sportamorelta :)

      Poista
  2. love the pictures you take!! just found your blog and followed on bloglovin, it would be really cool if you could check out ours:) x
    http://eighteen-cool.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. eiku joo se onki tos reunas xdd

    VastaaPoista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm