maanantai 17. maaliskuuta 2014

MONDAY

Mun maanantai lähti tänään käyntiin väsyneissä merkeissä. Viikonlopun vietin alueleirillä treenaamassa. Lauantaina sää oli ihana ja aurinkoinen, mutta sunnuntaiaamuna olikin sitten jo satanut lunta. Aamulla kouluun lähtiessä auringon paistaessa meinasin jo heittä kevättakin päälle, mutta pakkasta olikin melkein kymmenen astetta! Ehkä se kevät vielä joskus tulee... Tälle päivälle mulla ei ole kummempia suunnitelmia, joten voisin tehdä jotain hyvää ruokaa ja lukea vähän matikan kokeeseen. Huomenna suuntaan koulusta suoraan kuntosalille, ja sen jälkeen onkin sitten tanssitunnit. Ollaan alettu vihdoin harjoittelemaan tansseissa kevätnäytöksiä, jotka esitetään sitten toukokuussa. En malta odottaa niitä! Hyvää viikkoa kaikille

7 kommenttia:

  1. mistä topi peplumi on jonka helma näkyy tossa yhessä kuvassa ja millin ostit?

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! Todella kiva toppi myös! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    VastaaPoista
  3. Missä päin sä asut?

    VastaaPoista
  4. Mikä kännykkä sulla on? :) ootko tyytyväinen siihen ja jos oot niin kerrotko vähän siitä? Jos et niin voitko kertoo minkä kännykän haluisit!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on iphone 5. Se on ollut mulla jo yli vuoden, ja oon ollut tosi tyytyväinen! Siinä on hyvä iso näyttö ja se on helppokäyttöinen. En tällä hetkellä haluis uutta puhelinta :)

      Poista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm