sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

KUVAPOSTAUS PART 1


6 kommenttia:

  1. Näyttää hyvältä ;) Milloin oot saanu (tai hankkinu) iPhone 5/5s? :) Mistä ostit ja paljonko maksoi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun puhelin on iPhone 5 ja sain sen reilu vuosi sitten joululahjaks. Hintaa en muista mut varmaan vähän alle 700 e :)

      Poista
  2. Millon postailet taas? Ikävä jo sun postauksia! Ihana blogi, kunhan kirjoittelisit vähän useammin:)!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään postailen taas! On ollut niin paljon menoa, joten on tullut vähän taukoa... :)

      Poista
  3. mä oon miettinyt, että onko toi michael korsin laukku kestävä, kun noi kantohihnat näyttää niin ohuilta ja heikoilta? :)

    http://www.by-mmaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tuo laukku on ollut vasta muutaman kuukauden, joten on ehkä hankala sanoa vielä, että miten ne kestää. Tähän mennessä ei ole kyllä näkynyt minkäänlaisia kulumisen merkkejä, vaikka oon koulukirjoja ja muuta painavaa siellä kantanut :D Ton laukun materiaali on sellasta saffiano-nahkaa, joten vaikka noi hihnat saattaa näyttää aika heikoilta, ne on oikeesti tosi jämäkät :)

      Poista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm