sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

I have found that if you love life, life will love you back.

Mun viikonloppu on kulunut tosi mukavissa merkeissä. Perjantaista asti mua on vaan vähän väliä särkenyt päätä ärsyttävästi, joka johtunee varmaan auringonpaisteesta. Nyt en kuitenkaan enempää valita siitä, koska on ollut niin hyvä sää! Toissapäivänä meinasin mennä jo ottamaan katolle aurinkoa, mutta ehkä se väri ei niin helposti vielä huhtikuussa tartu... Kävin myös viimeviikolla mökillä jo uimassa, mutta sukeltaa en vielä uskaltanut! Eilen tehtiin Ainon kanssa kesän ensimmäinen piknik terassille, kuten parista viimeisimmästä kuvasta voi huomata. Tuli niin viime kesä mieleen, koska tehtiin niin usein aina kaikkia piknikkejä ulkona. Nyt mä taidan mennä tästä pikkuhiljaa nukkumaan, sillä huomenna pitää jaksaa koulun jälkeen lukea pariin kokeeseen melkeimpä koko ilta. Onneks tällä viikolla viikonloppu alkaa jo keskiviikkona, ihanat neljä päivää vapaata!

5 kommenttia:

  1. ihania kuvia! :)
    http://camilla-eveliina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. kevätaurinko tarttuu parhaiten! et sinne vaan j

    VastaaPoista
  3. milloin teet seuraavan postauksen ? Sun blogi on niin ihana <333 ethän lopeta bloggaamista ? :(((((((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo lopettamassa :) Mulla on ollut viime aikoina paljon tekemistä, joten en oo ehtinyt ajatella tätä blogia. Nyt mulla on kuitenkin paljon intoa bloggailuun, ja kesälomakin koittaa pian, niin ehtii ottaa paljon enemmän kuvia! Tänään tai huomenna teen jotain postausta :)

      Poista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm