keskiviikko 21. toukokuuta 2014

PITKÄSTÄ AIKAA

Mulla on ollut vaan yksinkertaisesti niin paljon tekemistä, että tää blogi on melkeimpä unohtunut. Mutta tää tauko loppui nyt tähän, ja mulla on nyt paljon intoa bloggailuun! Viime viikkoina oon esiintynyt tanssinäytöksissä, tehnyt paljon treenejä, saanut sm-maastoista hopeaa, nauttinut auringosta, tehnyt peruskoulun viimeiset kokeet ja jopa heittänyt talviturkin. Koulupäivät alkaa pikkuhiljaa käymään vähiin, ja viimeisimmille päiville on tiedossa monenlaista tekemistä! Perjantaina lähdetään luokkaretkelle, ensi viikolla meillä on sellainen hyvä kiertämään-projekti, joka kestää pari päivää ja sitten koittaakin jo kevätjuhla lauantaina. Kesäloman kaksi ekaa viikkoa oon kesätöissä päiväkodissa, mutta onneksi loppukesä on sitten vapaata! Oon myös kuvannut tässä viimepäivinä kuvapostauksen toiseen(ja ehkä kolmanteen) osaan kuvia, joten sellasta olisi luvassa tässä lähipäivinä. Nyt mä taidan tästä painua jo nukkumaan, sillä oon sen verran väsynyt. Toivottavasti tästä tekstistä sai jotain tolkkua!

6 kommenttia:

  1. sulla on ihanat hiukset, ja oot muutenkin tosi kaunis :)!

    VastaaPoista
  2. Voi söpöläinen, en koskaan kyllästy sun kuviin; niin ihania&raikkaita!! Oot tosi huippu kuvaamaan ja sul on silmää kaikkiin juttuihin, joita kuvaat!! Vauuuu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos tosi paljon Henna :) Ihailen myös tosi paljon sun blogia!!

      Poista
  3. Wou sulla on tosi upeita kuvia ja tarkkoja!:)

    http://jonnskuvalokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm