tiistai 10. kesäkuuta 2014

Because it's summer and the memories are just waiting to happen.

Kesälomapäivät on kulunut mulla tähän asti melko samalla kaavalla joka päivä. Aamulla töihin, kotiin puoli neljän aikaan, ja sitten on treenejä ja muuta ohjelmaa. Nyt mulla on jäljellä enää kymmenestä työpäivästä kolme, joten kohta mullakin alkaa kunnollinen loma. Onneks sää on ollut useina päivinä viileä, joten töissä sisällä istuminen ei oo ollut niin vastenmielistä. Jospa ne kunnon helteet tulis jo ens viikolla! Viime viikolla sain myös jonkinlaisen kesäflunssan, koska mun kurkku oli kipeä ja ääni meinas lähteä. Viikonloppuna oli kesän ensimmäiset kisat, ja sain ne onneksi hyvin juostua pienestä flunssasta huolimatta. Nyt mä en tässä enempää ehdi kirjotella, sillä huomenna on nimittäin taas aikainen herätys ja mun pitäis olla jo nukkumassa... Nauttikaahan lämpimistä päivistä! 

2 kommenttia:

  1. oonko mä ihan väärässä vai näinkö mä just sut telkkarissa,olitko nuorten eliitti kisassa ?? :) oot kaunis :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha etpä taida olla väärässä :) Kiitos!

      Poista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm