sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Worry less, smile more. Don't regret, just learn and grow.

Nyt on vihdoin juhannus vietetty! Perjantaina ja lauantaina mulla oli juoksukisat, jotka menivät ihan hyvin, vaikka oli kylmä sää ja juostessa jalat oli aika kohmeessa. Juhannusaattoa vietin ihan vaan kotona perheen kanssa, mutta eilen lauantaina lähdettiin mun kavereiden kanssa yöksi mökille. Siellä me laitettiin hyvää ruokaa, soudeltiin ja tehtiin kaikenlaista muuta. Nukkumaankin mentiin vasta auringonnousun jälkeen. Aika hyvin keksittiin mökillä tekemistä kylmästä säästä huolimatta, mutta pitää kyllä tehdä uudestaan tällanen mökkireissu sitten kun tulee kunnon hellesäät!
Otin myös äsken kuvat parista vaateostoksesta, jotka löysin, kun kävin tällä viikolla kaupungilla. Valkoinen toppi on Bikbokista ja neule KappAhlista. Pitää laittaa noista sitten parempaa kuvaa vaikka asukuvien muodossa. Mulla ei oo ens viikolla omaa kameraa ollenkaan käytössä, koska se on mun siskolla lainassa. Onneksi saan ehkä mun kaverilta kameraa lainaan, joten jospa saisin otettua tänne blogiin joitain kuvia! :-)

3 kommenttia:

  1. Samaa mieltä kuin Luna! Jään ehdottomasti lukijaksi, ei tästä inspiraation määrä voi enää kasvaa! ♥
    helmi-i.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. These pictures are so perfect, wonderful! :)

    VastaaPoista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm