tiistai 22. heinäkuuta 2014

TUESDAY

Tänään mun päivä alkoi aika huonosti. Olin aamulla laittamassa muistikorttia kameraan, ja näytössä luki "error, vaihda muistikortti". Siinä kortissa oli vääntynyt sellanen pieni muoviosa, jonka takia se ei vaan yksinkertasesti toimi. Toivottavasti sen sais jotenkin korjattua, koska suurinta osaa kuvista en ollut ehtinyt ladata koneelle. Tästä lähtien pitää kyl käsitellä noita muistikortteja varoen! Onneks löysin meiltä toisen muistikortin, joten sain otettua päivällä tänään muutamia kuvia. Lähipäivistä mulla ei oo hirveesti kerrottavaa, oon vaan nauttinut näistä lomapäivistä, jotka vähenee hurjaa vauhtia. Oon saanut onneks hankittua jo kaikki kirjat lukion ekaan jaksoon, niin ei tarvi niistä enää huolehtia.
Tuossa vielä pari kuvaa viikonlopun Ikea-ostoksista. Vaikka noi ostokset on tommosia pikkujuttuja, niin piristää huonetta tosi kivasti! Tällä hetkellä oon mökillä, ja jatkan tässä nyt illanviettoa Ainon ja mun siskon kanssa!

5 kommenttia:

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm