sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

SUMMER DAYS

Tällä viikolla on ollut niin ihana sää, ja oon nauttinut siitä kunnolla. Koko alkukesän oon ollut ihan valkonen, mut nyt oon onneks ruskettunut jonkin verran! Mulla ei oo hirveesti mitään ihmeempää kerrottavaa tästä viikosta, koska oon oikeastaan vaan löhöillyt auringossa ja ollut paljon mökillä! Oon tosi ilonen, että meillä on mökki tosi lähellä ja automatka kestää sinne vaan reilun vartin. Mökillä pääsee niin hyvin rentoutumaan ja pois kaupungista, vaikken missään kovin isossa kaupungissa asukaan. Tänään selasin kalenteria, ja huomasin, että kesälomaa on jäljellä enää neljä viikkoa, hui! Onneks neljä viikkoa on kuitenkin aika pitkä aika, ja ehtii tehdä vielä vaikka mitä. Nyt mä jatkan tästä futispelin katsomista, toivotaan et Saksa voittaa!

1 kommentti:

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm