maanantai 18. elokuuta 2014

HAIR PROBLEMS

Mulla on ollut pitkät hiukset monen monta vuotta, ja värikin on ollut aina sama normaali ruskea. Pienempänä mun hiukset oli tosi tumman ruskeat, mut ne on vuosien varrella vaalenneet joka kesä auringossa jonkin verran. Joskus tosi kauan aikaa sitten laitoin kampaajalla vaaleita raitoja, mutta ne on kasvaneet pois jo aikoja sitten. Muuten en olekaan ikinä hiuksia värjännyt. Tässä lähikuukausien aikana oon ollut ihan kyllästynyt näihin hiuksiin! Olisikohan aika kunnon muutokselle?
Tässä kesän aikana, kun mun omat hiukset on vaalentunut, niin oon alkanut ihailemaan vaaleampia hiuksia. Paksut vaaleat raidat tai vaalea liukuvärjäys vois olla aika kiva! Mulle ei varmaan sopisi kovin vaalea hiusväri, sillä mun kasvojen iho on tosi vaalea. Oon myös lähiaikoina vähän miettinyt, että pitäisikö leikata hiuksia lyhyemmäksi. Sitten ne olisi helppohoitoisemmat ja varsinkin liukuvärjätyissa hiuksissa tuo lyhyt malli näyttää superkivalta!
Tummanruskeita hiuksia oon myös aina ihastellut. Ainoa huonopuoli niissä olisi, että joutuisin värjätä tyvikasvua aina uudestaan ja uudestaan. Olispa mulla tuon ekan kuvan hiukset luonnostaan... Tällä hetkellä mun hiukset on hyvässä kunnossa ja oon saanut kasvatettua ne pitkiksi, joten tulen harkitsemaan aika tarkasti ennen kuin jotain niille teen. Mutta toisaalta, hiukset ovat kuitenkin vaan hiukset, ja ne kasvaa aina takaisin. Tärkeintä mun mielestä hiuksissa on, että ne näyttää luonnollisilta!
Mitäs te ootte mieltä, vaaleat vai tummat, puolipitkät vai pitkät hiukset?

10 kommenttia:

  1. Puolipitkät tummat! Tai vaaleet puolipitkät:)

    VastaaPoista
  2. Saman pituiset kuin ekassa ja toi kolmannen kuvan väri!

    VastaaPoista
  3. Kolmas kuva mut puolipitkät ♥.♥

    VastaaPoista
  4. puolipitkät ja tummat:)!!

    VastaaPoista
  5. vaalee liukuvärjäys ja pitkät niinku tos kolmos kuvas <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä oon vähän miettinytkin :) En viittis leikata näitä vielä lyhyiks ja vaalee liukuvärjäys olis kätevä, kun ei tarttis värjätä tyvikasvua!

      Poista
  6. Pitkät ja vaalea liukuvärjäys! Sun hiukset on ihanat pitkinä, ja vaalea liukuväri kävis varmasti sulle! (+ne ois aika kätevät :D)

    VastaaPoista
  7. Oon pohdiskellut just samoja juttuja hiuksiin liittyen.. .:D Tässä viel yks ihana liukuvärjäys kuva mistä itse pidän ---> http://data2.whicdn.com/images/92220753/large.jpg

    http://viiskyttieta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Mun mielestä sellaset liukuvärjätyt puolpitkät sopis sulle tosi hyvin!! :)

    VastaaPoista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm