sunnuntai 10. elokuuta 2014

LATEST PURCHASES

Mietin tänään pitkään, että millaisen postauksen voisin tehdä. Sitten mun mieleen tuli, että oon tehnyt tällä viikolla muutamia kivoja ostoksia, joten päätin sitten ottaa niistä kuvia! Tänään vietin päivän mun äidin kanssa asuntomessuilla, ja siellä oli kyllä niin ihana kierrellä upeissa taloissa. Olisimpa vaan jo aikuinen ja voisin sisustaa itse oman talon...
Viimeinkin kun löysin just sopivat ja kivat farkkushortsit, niin kesä alkaa loppua. No, ompahan varalla shortsit ensi kesää varten. Nämä shortsit ovat H&m:ltä ja vilahtivatkin jo viime postauksessa!
Bikbokilta löysin kivoja trikoopaitoja, valkoisen lyhythihaisen ja mustan puolipitkähihaisen. Tykkään näiden mallista tosi paljon, koska nää ei oo hirveen pitkiä ja näissä on avonainen selkä. Näitä on helppo yhdistellä sit johonkin erikoisempaan alaosaan! Näitä oli myös ihania kukkakuosisia, mutta mun harmikseni niistä ei ollut jäljellä pieniä kokoja...
En muista millon olisin viimeks ostanut jotain Seppälästä, mut tän topin löysin sieltä kolmella(!) eurolla. Toi kuva on vähän huono, mutta eiköhän tää toppi tuu näkymään jossain asukuvassa.
Mun oli pakko ostaa jotkut tennarit conssien lisäksi, joten päätin sitten ostaa nämä vanssit! Tää valkoinen väri ja ohutpohjainen malli miellytti mun silmää eniten, joten ne lähti mun matkaan Stadiumista.

14 kommenttia:

  1. Aivan ihania ostoksia, itsekin tarvisin vielä shorsit ja noi Vansin kengät syksyksi! :-) ❤️

    VastaaPoista
  2. Hei! Olin töissä asuntomessuilla ja näin sut siel. Tän blogin perusteella tulee olo et ooot tosi itsevarma ja sillee mut olit iha hissukka ja hipsit vaa iha ujona siellä. Ja sit sun naama on iha huonossa kunnossa oikeesti vaik kuvis näytät joltai täydelliseltä.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saatan vaikuttaa ujolta ulkopuolisille, oisit tullut vaan juttelemaan! Oli myös vähän ärsyttävää kun koko ajan tarjottiin niitä lippulappusia vaikken mitään taloa oo rakentamassa :D Mulla on aina välillä sellasia jaksoja et iho menee huonoon kuntoon, ja nyt lähiviikkoina se on ollut aika huonossa kunnossa :/ Se on kyl ärsyttävää kun en tiiä yhtään mistä se johtuu enkä voi tehä sille oikeen mitään :( Eilen mulla ei ollu myöskään ihomeikkii ja meikillä saa hyvin peitettyy epäpuhtaudet... Toivottavasti saisin ihoni parempaan kuntoon!

      Poista
  3. Ihania ostoksia!♥

    eveliinaida.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. ymmärrän sua:) Anteeks tosta ylemmästä kommentista kuulosti tosi törkeelle se. Mut oot kyllä kaunis ja kiva sun blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei se mitään, kiva kun pyysit anteeks :) Kiitos!

      Poista
  5. Meinaatko jatkaa tanssia tänä vuonna?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä ainaki jotain tanssia jatkan :)

      Poista
  6. Mäkin muutes olin asuntomessuilla töissä ja näin sut. Olit tosi ujona ja aika eri näkönen ku sun blogissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa.. Mä oon vähän ujo ja keskityin siellä kattelemaan niitä asuntoja :D

      Poista
  7. Kivoja ostoksia! Paljonko noi vansit maksoi?:) ja sullakin on sm-kisat ens viikon loppuna, millaset tavotteet sinne?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne oli 40e :) No ois kiva juosta niin hyvin et pääsisin nuorten maaotteluun!

      Poista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm