sunnuntai 19. lokakuuta 2014

FALL BREAK

Syysloman viimeisiä päiviä viedään, ja oon aika hyvin sekoittanut mun unirytmin ja saanut rentouduttua. Viikonpäivätkin on mennyt välillä vähän sekaisin. Viime lauantaista tiistaihin olin serkkujen luona käymässä Vaasassa. Tykkään jotenkin tosi paljon Vaasan kaupungista, meri on lähellä ja jotenkin siellä on aina tosi kiva käydä! Muuten lomalla en oo mitään kovin erikoista tehnyt. Tänään oli aivan ihana aurinkoinen syyspäivä, mutta huomiselle on luvattu lumisadetta. Olis niin kiva et satais jo vähän lunta! Huomenna onkin sitten viimeinen lomapäivä, jonka jälkeen paluu kouluun. Mun mielestä ekat kuukaudet lukiossa meni tosi nopeesti. Ekoina päivinä tuntui, et miten jaksan täällä kolme vuotta opiskella, mut kyllä siihen alkaa pikkuhiljaa tottua! 
Vihdoin löysin tällaiset parit kivat syyskengät, eipähän enää oo aina varpaat jäässä... Chelsea-bootsien malliset kengät on H&m:ltä ja toiset bootsit Kookengästä. Näillä ei kuitenkaan tarkene kovilla pakkasilla, joten pitää vielä etsiä jotkut tosi lämpöiset kengät niille keleille!

3 kommenttia:

  1. Nice look! :) marta-kaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia taas!! Ja kuinka kalliita noi kengät oli, on meinaa ihan superhienot:-) ja sit ihan eri aiheeseen, monestiko treenaat tällä hetkellä viikossa ja paljonko tulee tunteja ja millasia treenejä? Treeni-iloa loppusyksyyn!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Noi lyhytvartisemmat oli 24e ja toiset 60e :)
      No treenaan melkein joka päivä jotain, ja 1-2h päivässä keskimäärin. Mulla on kolme tanssituntia viikossa ja futsitreenejä pari kertaa viikossa yleisurheilun lisäks. Mulla ei oo vielä mitään harjotusohjelmaa oikeestaan, et varmaan marraskuulle mun valmentaja (iskä) alkaa tehä vähän tarkempaa ohjelmaa. Nyt syksyllä oon nyt juossut aika paljon ihan peruslenkkejä, sit joitakin loikkaharjotuksia ja kuntosalia. Viime viikolla tein ekan nopeustreenin, ja niitä alan tekemään nyt melkein joka viikko. Kiitos, sitä tarvitaan :)

      Poista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm