sunnuntai 7. joulukuuta 2014

LEVI

Nyt on viikon Levin reissu takanapäin. Olin siellä mun kaverin Nellin kanssa, ja oli kyllä ihan huippu reissu! Hiihdettiin, lasketeltiin, nautittiin lumesta ja ihanista maisemista. Opin vasta viime talvena kunnolla lautailemaan, mut onneks ei ollut taidot hävinnyt mihinkään vajaan vuoden aikana. Viime vuonna en ollut hiihtänyt metriäkään, mutta hyvin sekin muistui mieleen parin lenkin jälkeen! Palattiin Leviltä jo eilen, mutta jäin Nellille vielä yhdeksi yöksi, ja nyt oon vihdoin junassa matkalla kotiin. Oli aika masentavaa palata pohjoisesta Etelä-Suomeen, kun pikkuhiljaa maisema muuttui lumettomaksi! Toivottavasti edes jouluksi tulisi kunnolla, koska mulle ei ainakaan tuu yhtään joulufiilistä ilman lunta. Nyt mä jatkan tässä junassa koulujuttujen tekemistä, jotka jäi aika vähälle lomaillessa. Onneks enää muutama päivä koulua, koeviikko ja sitten joululoma. Ihanaa joulunodotusta kaikille!

13 kommenttia:

  1. Oli kyllä ihan huippuu! Ens vuonna uusiks:*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellaki! <3 kaikista kommelluksista huolimatta XD

      Poista
  2. Wow ihan sairaan upeen näköstä!! ♥__♥

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia! Ja ihana kun viimein postasit!!:) huippublogi, toivottavasti kirjottelet nyt enemmän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Joo mä yritän, koeviikko alkaa ens viikolla et saa nähä miten kerkeän!

      Poista
  4. ihanan talvisia kuvia!<3
    sori ku kysyn mutta suositteletko ostamaan tota 50mm objektiivia mikä sulla on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Joo suosittelen todellakin! Tosi hyvä hinta-laatusuhde :)

      Poista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm