keskiviikko 21. tammikuuta 2015

SOME FAVOURITES

Ajattelin tulla laittamaan tänne muutamia kuvia lähiaikojen lempparijutuista! Yleensä tällaset postaukset tehdään kuukauden mukaan, mut nää mun lempparit ajoittuu joulu-tammikuulle. Itse tykkään aina lukea tällaisia postauksia muiden blogeista, joten ajattelin toteuttaa tällaisen postauksen ensimmäistä kertaa mun blogin puolella.
Sain tän Escadan Born in Paradise -hajuveden joululahjaks, ja siitä lähtien se on ollut mun käytössä usein. Tää on aivan ihana tuoksu ja mun mielestä varmaan jopa paras kaikista Escadan tuoksuista!
Viimeaikojen lempparikosmetiikkatuote on ollut Lumenen CC-voide. Mulla on aika helposti rasvoittuva iho, joten en hirveesti tykkää käyttää mitään paksuja meikkivoiteita. Tää on sopivan kevyttä ja oon tykännyt tosi paljon! Hiustuotteiden lemppari on ollut Schwarzkopfin hiusöljysuihke. Tää tekee hiuksista pehmeemmät ja selvittää hiukset hyvin. Hiuksista tulee myös sileämmät, eikä mee niin helposti takkuun pitkin päivää. Oon myös lähiaikoina käyttänyt paljon tätä ihanan tuoksusta Victoria's Secretin vartalorasvaa. Yleensä tuoksuvartalovoiteet jää vaan ihon pinnalle, ja tekevät ihosta vain kuivemman, mutta tää imeytyy hyvin ja kosteuttaa!  
Vaikka on tammikuu ja pakkanen kiristää, niin silti oon vähän lämpimämpinä päivinä käyttänyt näitä marraskuussa ostamiani Niken Roshe Run -kenkiä tosi paljon. Nää on tosi mukavat jalassa ja oon käyttänyt näitä pariin otteeseen salillakin. Näiden mustien kenkien kaveriksi olisi myös kiva ostaa jotkut värikkäämmät Niken lenkkarit ensi kevääksi tai kesäksi!
Vihdoin ja viimein sain kuukausi sitten aikaiseksi hommata Zeropointin kompressiosäärystimet. Ekaks ajattelin näiden olevan vain sellanen "muotivillitys", mut mun kohdalla säärystimet on auttanut palautumisessa ihan älyttömästi. Treenatessa en näitä yleensä käytä, mutta kovan treenin jälkeen yleensä pidän näitä jaloissa. Oon jopa muutaman kerran nukkunut nää jalassa...
Lähiaikoina oon herkutellut tosi usein ruissipseillä. Ruissipsit on tervellisempiä kuin tavalliset sipsit ja maistuukin mun mielestä paremmille. Näitä on myös niin hyviä monia erilaisia makuja!
Viimeaikoina oon usein aamupalaksi, koulun jälkeen välipalaksi ja iltapalaksi tehnyt erilaisia leipiä leipägrillillä. Mulla on varsinkin aamuisin aina kiire, mutta näiden tekemiseen ei mene onneksi kauaa aikaa. Näitä voi hyvin soveltaa oman maun ja jääkaapin sisällön mukaan. 

8 kommenttia:

  1. Ihana postaus! :-) Just noi kolme vikaa juttua on kuulunut munkin suosikkeihin lähiaikoina! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Vähä hyvin! Mä en viel muutama vuosi sitten tykännyt ruissipseistä, mut näköjään makuaisti muuttuu :D

      Poista
  2. Hei ihanaa, että joku muukin tekee vielä leipägrillileipiä! :)
    Haluisitko joskus tehdä postausta lempparitäytteistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä niin hyviä :P Voisin ehkä tehdä jonkun postauksen yhteydessä tai sit tekisin jokun ihan oman postauksen :)

      Poista
  3. Eli suosittelet lämpimästi kompressiosäärystimiä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mut joillekin ne ei sovi nii hyvin!

      Poista
  4. Mistä oot ostanu noi roshe runit? Ku ite oon löytäny vaa musta-hopeisia ;(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Zalandolta, niissä vaihtuu värit varmaan kausittain ja tota mallia ei sit varmaan oo tällä hetkellä paljoo myynnissä...

      Poista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm