tiistai 6. tammikuuta 2015

WINTRY DAY

Viimeisen lomapäivän kunniaksi päätin ottaa muutamia talvisia kuvia tänne blogiin. Talvinen ja kylmä päivä tänään muuten olikin, sillä pakkanen oli 20 asteen paremmalla puolella! Mun joululoma on ollut aika paljon täynnä tekemistä. Loman alussa vietettiin joulua, jolloin pääsin onneksi rentoutumaan. Sen jälkeen olin pari yötä Kuortaneella treenaamassa, jonka jälkeen vietin Uutta Vuotta kavereiden kanssa. Uuden Vuoden jälkeen lähdin vielä pariksi päiväksi Nellin luokse käymään. Eilen pääsin vihdoin kuukauden odottelun jälkeen käymään lääkärissä mun jalan takia. Mulla on tosi matalat jalkapöydät, joiden vuoksi mun toisen jalan nilkka on ollut välillä tosi kipeä! Reilu kuukausi sitten en pystynyt kunnolla edes kävelemään. Onneksi nyt saatiin teetettyä sellaset pohjalliset, jotka tukee jalkoja paremmin, eikä tule mitään rasitusvammoja. Huomenna alkaa koulussa uusi jakso, ja toivon, että tää loma olisi antanut mulle vähän lisää motivaatiota koulunkäyntiin! Luulen, että lomalla oon ainakin rentoutunut, sillä tänään katsoin bussiaikatauluja sunnuntaipäivän kohdalta, kunnes kaveri huomautti, että on tiistai... 

14 kommenttia:

  1. Älä huoli se motivaatio katoo aika nopeest..:D Artsy kuvii;):*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin siinä taitaa käydä :D haha joo ;)

      Poista
  2. Oi ompa kivan oloinen blogi, taidan liittyä lukijaksi ♥

    VastaaPoista
  3. Ouuch! I've lost my heart!

    VastaaPoista
  4. Olit viime kesänä kesätöissä päiväkodissa, miten sait sieltä kesätyöpaikan?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaupunki "tarjos" viime keväänä kaikille peruskoulun päättäville kesätyöpaikan. Ne paikat arvottiin, ja mä sain työpaikaks päiväkodin :)

      Poista
  5. Etkö millään ehtis postata yhtään useemmin?? Eivaan saat ihan ite päättä postaustahdista, mutta sun postauksii on vaan niin kiva lukea kun ne ei oo liian pitkiä eikä liian lyhyitä ja ne on sillei kivan vapaasti kirjotettuja! Sun blogi on ihana :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä yritän kovasti, mut koulu, treenit ja pimeys vaa vähä rajottaa bloggaamista :( Kiitos paljon!

      Poista
  6. Paljonko kertyy ehjinä aikoina juoksukilometrejä/viikko ja entäs hiihtäminen näin talvella? :) Ihanaaaaa tää sun blogis! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt en oo käyny pitkään aikaan hiihtämässä, kun oon pystynyt juoksemaan aika hyvin. Juoksumäärät vähän vaihtelee viikottain, mut esim. viime viikolla juoksin n.60km. Viikonloppuna oli kyl alueleiri, et siel juostiin aika paljon :D

      Poista
    2. Paljonko on yleisin normiviikolla ilman alueliriä? :D

      Poista
    3. Varmaan aika saman verran, mut kevyellä viikolla tulee sit vähemmän! Ja mul on yleensä sillee, et 2-3 kovaa ja sit kevyempi :)

      Poista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm