sunnuntai 15. helmikuuta 2015

SUNDAY


Päätin tulla nyt muutaman viikon tauon jälkeen pitkästä aikaa kirjoittelemaan tänne blogiin ja  julkaisemaan tällä viikolla otetut kuvat. Lähiaikoina mulle ei ole tapahtunut oikeastaan mitään kovin ihmeellistä. On ollut koulua, treenejä ja muuta tekemistä niin paljon, että nämä vuoden 2015 ekat puolitoista kuukautta ovat menneet aivan hujauksessa ohi. Huomenna mulla alkaa koeviikko, ja tällä kertaa mulla on koe joka päivä. En ole valmistautunut kokeisiin ihan niin hyvin kuin olisin toivonut, mutta enköhän niistä jotenkin selviä! Ensi perjantaina mulla alkaa hiihtoloma, jonka vietän Vuokatissa. On niin ihanaa, kun tulee loma, ja saa keskittyä vain rentoutumiseen. Mun kohdalla se tarkoittaa laskettelua, syömistä, hiihtämistä ja nukkumista! Vuokattiin ei onneksi ole niin pitkä ajomatka, ja oon ollut siellä ennenkin, joten paikat on tuttuja. Nyt mä taidan jättää tän tekstin tähän, ja suuntaan unten maille. Ihanaa lomaa niille, jotka sitä nyt viettävät!

16 kommenttia:

  1. Ihania kuvia taas kerran!<3 Ja hei hyvät lomat sulle sit perjantaina, täällä aika kuluu lukulomaillessa...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitos ja paaaljon tsemppiä sulle lukemiseen! :)

      Poista
  2. kuinka usein syöt herkkuja esim. viikossa? :) sulla on aivan ihana tukka ja kroppa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Syön herkkuja muutamana päivänä viikossa. Ja ainoa herkku mitä syön on oikeastaan suklaa :D

      Poista
  3. I like your post! : ) marta-kaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Säädäks kameraa kuvaustilanteissa ja miten ISO-arvo kannattaa säätää? Millä muokkaat kuvat & mitä lisäät esim. Valotusta? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Säädän yleensä aukon kokoa ja välillä valitusaikaa, riippuen missä valossa kuvaa. ISO-arvoa en usein säädä ja muokkaan kuvia photoscapella :) Siinä lisään sit kirkkautta, syvyyttä yms!

      Poista
  5. Hei, mä löysin sun blogin jo vähän aikaa sitten, ja ihastuttuani sun upeisiin, valoisiin kuviin päätin liittyä lukijaksi! :3 Tokavika kuva on ihana, vautsi. Ja hei, onnea tuleviin kokeisiin. :)

    VastaaPoista
  6. Heti kun löysin sun blogin niin ihastuin siihen ihan täysin! Aivan ihana blogi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista :) piristi päivää!

      Poista
  7. Miksi et ollut SM-kisoissa?
    Vai panostatko talvet hiihtoon etkä hallikauteen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo oikeestaan ikinä panostanut hallikauteen ja oon kisoja juossu lähinnä treenimielessä :) Mulla oli alkutalvesta pieni jalkavamma, enkä pystyny juosta kauheesti piikkareilla, nii jätin nyt varmuuden vuoksi hallit väliin et se jalka on sit kunnossa kesällä. Panostan talvet siis treenaamiseen, johon kuuluu myös hiihtoa!

      Poista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm