lauantai 14. maaliskuuta 2015

There is no key to happiness, the door is always open.

Viime postauksesta on aikaa jo kuukausi, mutta silti tuntuu, että oisin tehnyt sen pari viikkoa sitten... Mihin kaikki päivät oikein menee? Toisaalta hyvä, että aika kuluu, sillä odotan kesää tosi paljon! Viime päivinä on ollut ihana auringonpaiste, ja kevät lähestyy huimaa vauhtia. Ei pihalla kuitenkaan ihan vielä nahkatakilla ainakaan täällä päin tarkene, mutta jospa ensi viikolla. Muutenkin oon aivan innoissani auringonpaisteesta, tulee paljon iloisempi fiilis! Lisäksi oon iloinen siitä, että muutaman viikon päästä lähden pariksi viikoksi Portugaliin treenileirille. Kummasti tuo intoa harjoitteluun, kun tietää, että kohta pääsee treenaamaan hyvässä seurassa, olosuhteissa ja lämmössä. Tällä viikolla sain myös mietittyä koulussa paremmin ensi vuoden opiskeluja sekä myös aineita, joita mahdollisesti kirjoitan yo-kokeissa. Jospa saisin nyt lisää motivaatiota koulunkäyntiin, kun tiedän ne aineet, joihin haluan panostaa, ja voin jättää ne ei-niin-tärkeät aineet vähemmälle. Huomenna mulla on rento sunnuntai edessä ja voisin ehkä ideoida jotain postausta tänne blogiin. Nyt mä en kuitenkaan enempää kirjoittele, vaan toivotan ihanaa kevättä kaikille lukijoille!

20 kommenttia:

  1. Miten sä pystyt olee koulusta noin kauan pois kun lähdet sinne leirille? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kahesta jaksosta yhen viikon pois, nii ei tuu yli 10 poissaoloo mistään aineista! Ainakin täällä on 10h rajana, ennen kun joutuu suorittaa koko kurssin uudestaan. Ainut ongelma on se, että oon koko koeviikon pois, mut teen pari koetta uusintapäivänä ja oon saanut muut kokeet sovittua opettajien kanssa erikseen :)

      Poista
  2. ihania kuvia !♥ mustakin on niin kiva että kevät tulee, saa ihan uutta energiaa ja intoo joka asiaan :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kevät on kyllä niin parasta aikaa :) Kiitos paljon!

      Poista
  3. Kenen kanssa lähet leirille ja kenen kanssa reenaat siellä sitten? Missä päin ootte sitten? Ja millasta reeniä teet nyt? Millasia tavotteita ens kesälle?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinne lähtee mun lisäks kaks mun kaverii, jotka myös juoksee ja pari muuta henkilöä. Ollaan Monte Gordossa eli siellä etelässä aika lähellä Espanjan rajaa. Ja teen ihan normaalia perustreeniä, pikku hiljaa tulee enemmän tehoja, kun kesä alkaa lähestyä. Ja kesällä tavoite on parantaa ennätyksiä! :)

      Poista
    2. onks ne sun kaverit kestävyysjuoksijoita ja onko samasta seurasta? :)

      Poista
    3. Juu on, mut eri seurasta kun mä :)

      Poista
  4. Mitä aiot alustavasti kirjoittaa yo-kokeissa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ruotsi, pitkä matikka, fysiikka, biologia ja äidinkieli ainakin, ja sit joko enkku, terveystieto tai mantsa. Toki nää voi muuttua vielä, kun oon käynyt näistä aineista vasta 1-3 kurssia, mutta suunnileen nää aineet oon aatellu kirjottaa :)

      Poista
  5. Sun kuvat on aina niin ihania ! ♥

    VastaaPoista
  6. Hei! Haastaisin sinut haasteeseen nimeltä The Liebster Award. Haasteen tarkoituksena on saada näkyvyyttä alle 1000 lukijan blogeille☺

    →selinawinstensblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Ihania kuvia!! :)

    <3:http://sannamarian.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Lähteekö se sun aino-kaveri sun kanssa sinne leirille kun tehän molemmat harrastatte yleisurheilua?:) hirmu kiva blogi sulla, toivottavasti kirjottelisit vähän useammin! Ootko suorittanut monta kurssia jo lukiossa ja mikä olis tämänhetkinen unelma-ammatti?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Mä yritän ehtiä postailla niin usein kuin mahdollista :) Aino lähtee leirille samana päivänä, kun mä tuun, joten ei olla samaan aikaan. Suoritan ekana vuonna 30 kurssia. Ja mulla ei oo vielä mitään selvää unelma-ammattia, mut tällä hetkellä kiinnostaa sisustusarkkitehti ja lääkäri ehkä eniten :)

      Poista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm