keskiviikko 5. elokuuta 2015

SUNLIGHT

Ihanan lämmin kesäpäivä takana. Fiilis on hyvä, eikä edes viikon päästä alkava koulu niin kauheasti tällä hetkellä harmita. Katotaampa sitten viikon päästä uudestaan! Otettiin mun siskon kanssa pitkästä aikaa muutamia kuvia, ja oli kyl niin hassua olla kameran etupuolella pitkästä aikaa. Lähiaikoina mulle ei oo mitään kovin ihmeellistä tapahtunut, oon vaan viettänyt rentoja kesäpäiviä. Viime viikonlopun vietin Porissa, koska siellä kilpailtiin tämän vuoden Kalevan Kisat, jotka menivät mun osalta ihan hyvin. Onhan se aina elämys juosta isomman yleisön edessä. Kierreltiin myös vähän Porin kaupunkia, ja vaikutti kivalta. Tykkään jotenkin aina rannikkokaupungeista, joissa on meri ihan siinä lähellä. Oon aina asunut keskellä Suomea, niin ainahan sitä kaipaa sitä mitä ei ole... Huomenna pidän toisiksi viimeistä kertaa urheilukoulua, joka on siis ollut mun ainoa kesätyö tänä kesänä. On kyllä ollut aivan ihana työ, ja tulee varmasti ikävä kaikkia lapsia. Vähän harmittaa, ettei ollut muita töitä tälle kesälle, koska säät on ollut niin huonoja.

11 kommenttia:

  1. Siis vitsi toi mekko näyttää hyvältä sulla!! :) Oon sovittanu sitä monesti mut noi leveet hihat ei oo jotenkaa vaan istunu mulle plääh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kikka :) Mulki varmaan eka vaate ikinä mis on tollaset leveet hihat! helposti ne kyl kääntyy tollee ku nois kuvis.. :D

      Poista
  2. ihania kuvia :) mistä toi mekko on?

    VastaaPoista
  3. Oho, sun takaisintulo on menny multa ihan ohi :DD Mutta tervetuloa takaisin ja mun mielestä sulla on valokuvaustaito tuon "tauon" aikana lisääntynyt ihan huimasti :o

    Mun kaverilla on muuten sama kamera kuin sulla, mutta se alkaa sillä mennä rikki (salama savuaa jos salaman kanssa kuvaa), eikä se siksi sillä enää paljoa kuvaile. Mua kyllä kiinnostais tosissaan nähdä, että jos (ja kun) sä joskus saat/hankit uuden kameran, millasta jälkeä sä sillä saatkaan aikaan... veikkaan että niin upeeta ettei kukaan enää pysy perässä. Sulla on niin ihania kuvia ja mä ihmettelen jo nyt sun kuvien laatua, vaikka kuvaatkin itseasiassa aika vanhalla kameralla ♥___♥ Vaikka eihän se kuvien laatu yleensä rungosta kumpua, vaan kuvaajasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon mutta tän postauksen kuvat on kyllä otettu mun kaverin 600D:llä... :P en muistanutkaan et oon kirjottanut nuo kameratiedot tuohon kommenttiboksin alle! Mullakin se 1000D on ehkä vähän kärsinyt jo, mutta kyllä sillä ihan suht hyviä kuvia saa :) kelpais kyllä uusi kamera!

      Poista
  4. ihania kuvia ja sä oot tosi kaunis :')

    VastaaPoista
  5. Ihanan näköinen blogi sulla ja oot myös tosi kaunis! Jatka samaan malliin :)

    www.maijjuanniina.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. hei voisitko tehdä vanhojentanssi-postauksen, jos vielä aiot jatkaa bloggailua? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Juu voisinhan mä lomalla koittaa tehdä jonkun, mulla itellä ei vaan oo kauheesti hyvälaatusia kuvia, mut pitää kavereilta pyytää :)

      Poista

kiitos kommentista !

kamera: canon eos 1000d
objektiivit: 18-55mm, 50mm 1.8, 75-300mm